מרכז הצעירים של חולון אליעזר. בקרוב גם בג'סי כהן. צילום: טל קירשנבאום
מרכז הצעירים של חולון אליעזר. צילום: טל קירשנבאום

"ג'סיקה" – מרכז הצעירים בג'סי כהן יוצא לדרך

עיריית חולון תקים את המרכז החדש במבנה עירוני ברחוב ארבע ארצות ובו יוכלו לקבל תושבי השכונה הצעירים הכוונה לתעסוקה ולהשכלה, מידע על כלכלת משפחות צעירות, הרצאות להורים צעירים ופעילויות תרבות מגוונות

פורסם בתאריך: 18.2.19 09:49

מרכז הצעירים החדש שיוקם בשכונת ג'סי כהן יעמוד על הפרק במפגש בין צעירי השכונה לבכירי עיריית חולון. במעמד ראש העיר מוטי ששון ובהשתתפות מנכ"ל העירייה יוסי סילמן ונציגי העירייה, יתקיים בתחילת החודש הבא (ג', 5.3, 20:00), מפגש עם תושביה הצעירים של ג'סי כהן במרכז הקהילתי לזרוס, וזאת על מנת לבסס שיתופי פעולה ולשמוע מהצעירים רעיונות, צרכים ובקשות בנוגע למרכז העתידי "ג'סיקה".

עיריית חולון תקים את מרכז הצעירים החדש במבנה עירוני ברחוב ארבע ארצות 24, כאשר עבודות ההתאמה יחלו בחודשים הקרובים והצפי לפתיחת המרכז הוא במחצית השנייה של השנה. המרכז יהווה שלוחה של מרכז הצעירים אליעזר, שהוקם לפני כשנתיים ברחוב בן-יהודה במרכז העיר וזוכה להצלחה רבה מאז פתיחתו. המרכז ייתן מענה לבני 40-18, תושבי ג'סי כהן והסביבה, תוך מתן דגש לאוכלוסיית החיילים והצעירים בשכונה ויעניק, בין היתר, הכוונה לתעסוקה, להשכלה, מידע בנושא כלכלת משפחות צעירות וכן הרצאות להורים צעירים. המרכז יהווה גם מרחב פתוח לצעירי השכונה והסביבה מבחינת פעילויות תרבות ודעת ומקום למפגש חברתי וכן יועשר בתכנים מקצועיים מתאימים.



צוות היגוי למרכז, שכולל נציגים ממחלקת הצעירים העירונית וצוותים שכונתיים, שוקד בימים אלה על תכנון תכני המקום וקביעת אופיו. הצוות אף נפגש עם גורמים שונים בעירייה ובחברות הבת העירוניות על מנת לבסס שיתופי פעולה לטובת המקום וכמובן, מבקש לשמוע מהצעירים עצמם רעיונות, צרכים ובקשות בנוגע למרכז העתידי.

ראש העיר, מוטי ששון, מסר: "כרבע מתושבי חולון הם צעירים ולכן, לצד השקעה באוכלוסיות אחרות בעיר, העירייה משקיעה רבות בציבור הצעירים (כולל חיילים) בתחומים כגון: רכישת השכלה, תעסוקה, תרבות, בילוי, פנאי ועוד. בג'סי כהן חל גידול בכמות הצעירים בשנים האחרונות ועל כן, מצאנו לנכון להקים שלוחה ראשונה של מרכז הצעירים דווקא בשכונה זו, תוך התייחסות למאפייניה הייחודיים ולצורכי תושביה הצעירים. אני מזמין את הצרכנים העתידיים של המרכז להגיע למפגש ולהעלות בפנינו את רעיונותיהם ואת בקשותיהם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר