צילום: מטרופולין
צילום: מטרופולין

החל משישי הקרוב: חברת מטרופולין נכנסת אל חולון

כניסתה של חברת מטרופולין אל חולון תשפיע על פעילות קווי התחבורה הציבורית. קבלו את הקווים חדשים, לוחות הזמנים והמסלולים

פורסם בתאריך: 4.3.19 09:40

החל מיום שישי הקרוב תחל לפעול בהדרגה חברת מטרופולין בתוך חולון ותהיה למפעילה העירונית השלישית בעיר לאחר "אגד" ו"דן". חברת מטרופולין עתידה להפעיל מספר קווים חדשים, בנוסף לאלה הקיימים שיועברו אליה מ"אגד".

כניסתה של חברת מטרופולין לפעילות באזור חולון ובת ים מתבצעת כחלק מיישום הפעימה השנייה של מרכז אשכול שרון-חולון, בו זכתה לפני למעלה משנה. כניסתה של חברת מטרופולין אל חולון תשפיע על פעילות קווי התחבורה הציבורית וצפויה להגדיל את ההיצע שלהם. כמו כן, לא יחולו שינויים בתעריפי וחוזי הנסיעה הקיימים אשר ימשיכו לשמש את נוסעי כל החברות הפועלות באשכול.

תגידו שלום לא'

כניסתה של חברת מטרופולין תחל ביום שישי עם השקת קו 77 החדש אשר מסלולו יחבר בין חולון לראשל"צ. הקו יחל את נסיעתו ברחוב הבנאי שבאזור התעשיה בחולון, ומשם ייצא לכיוון מסוף תחנת הרכבת "ראשונים" שבמזרח ראשל"צ.

שבוע לאחר מכן (ב-15.3), יעוברו לרשות "מטרופולין"קווי אגד 2, 2א' , 26 ו-126 הפועלים כיום. קו 2א' ישנה את מספרו ל-22 על מנת ליצור בידול מקו 2, ובכך לסיים את הפיצול בקו הקיים מאז פעימת התיקון של הרפורמה בקווי האוטובוסים שבוצעה לפני שבע שנים, וזאת בניגוד למדיניות ששררה אז במשרד התחבורה שהתנגדה לכפילויות והוספת האות א' למספרים של קווי האוטובוס.

ב"מטרופולין" מבהירים כי מסלולי קווי "אגד" שיועברו לידה יישארו ללא שינוי אולם תדירות הנסיעות תתוגבר.

ב-29 במרץ, יושק קו נוסף, 278, אשר ייצא מרחוב הבנאי בחולון אל כיוון מסוף עתידים שבתל אביב.

עמדות טעינה אוטומטיות בכל אוטובוס

הקווים יופעלו באמצעות אוטובוסים חדישים, המצוידים גם בעמדות טעינה אוטומטיות. העמדות הוצבו באוטובוסים לאור הרפורמה של משרד התחבורה שהושקה לפני כחודש, לפיה לא ניתן לשלם או לרכוש כרטיסי נסיעה אצל הנהגים.

עמדות הטעינה נועדו לתת פתרון עבור אלה שלא הטעינו את כרטיס הרב-קו מראש, וזאת באמצעות רכישה באשראי או במזומן (מטבעות). עמדות אלו יוכלו להחזיר עודף לנוסעים באמצעות מזומן (מטבעות) או לחלופין באמצעות קבלת זיכוי איתה ניתן לבצע רכישה או טעינת כרטיס בנסיעה הבאה. למעוניינים אף תינתן האפשרות להמרת הזיכוי לכסף באחת מעמדות "על הקו" של מטרופולין.



רשימת הקווים המלאה 

קו  77 בין רחוב המרכבה בחולון למסוף תחנת הרכבת "ראשונים" בראשל"צ, דרך מסוף קרית שרת בחולון. הקו יופעל החל מהשעה 6:20 ועד לשעה 21:45 בכל כ- 35-25 דקות. בנוסף, הקו יופעל גם בימי שישי. השקה ב-8.03.19.

קו 278 בין רחוב המרכבה בחולון למסוף "עתידים" בת"א דרך שכונת קרית שרת בחולון. הקו יופעל החל מהשעה 6:00 ועד לשעה 21:30 בכל כ- 45-20 דקות. בנוסף, הקו יופעל גם בימי שישי. השקה ב-29.03.19.

קו 2 – בין קניון הזהב בראשל"צ לקריית שרת בחולון, דרך שכונת ג'סי כהן. הקו יופעל החל מהשעה 6:00 ועד לשעה 23:10 כל כ-20-30 דקות. בנוסף, הקו יופעל גם בימי שישי ובמוצאי שבת.

קו 22 – לשעבר קו 2 א' של אגד, בין קניון הזהב בראשל"צ לקריית שרת בחולון, דרך בת-ים. הקו יופעל החל מהשעה 6:30 ועד לשעה 19:00 בכל כ-30 דקות. בנוסף, הקו יופעל גם בימי שישי ובמוצאי שבת.

קו 26 – בין קריית חינוך "לוינסקי" בת"א למסוף "אגד חולון" ברח' דן שומרון, דרך רח' אבן גבירול בת"א. הקו יופעל החל מהשעה 4:50 לפנות בוקר ועד לשעה 23:30  כל כ-10-15 דקות. בנוסף, הקו יופעל גם בימי שישי ובמוצאי שבת.

קו 126 – בין אזורי חן בת"א לקניון הזהב בראשל"צ, דרך שכונת ג'סי כהן בחולון. הקו יופעל החל מהשעה 5:00 ועד לשעה 23:30 כל כ-20 דקות. בנוסף, הקו יופעל גם בימי שישי ובמוצאי שבת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר