טובה קררו ז"ל

בתה של טובה קררו ז"ל על הרשעת רוצח אמה: "שיקבל מאסר עולם"

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הטענה לאי שפיות והרשיע היום ברצח את אשר פרג' ששרף למוות את האחות טובה קררו ז"ל בחולון

פורסם בתאריך: 5.3.19 16:42

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) ברצח את אשר פרג' בן ה-79 ששרף למוות את האחות טובה קררו ז"ל בקופת החולים בחולון לפני שנתיים. כעת מחכים לגדר הדין.

על פי כתב האישום, פרג' היה פוקד בתדירות גבוהה את המרפאה שבה הועסקה קררו. הוא היה מטופל במרפאה והכיר את אנשי הצוות כולל את קררו עצמה. ב-3 בינואר לפני שנתיים, הגיע למרפאה לקבל חיסון נגד שפעת מקררו. משחש שהחיסון גרם לו לכאבים, פתח הנאשם במסכת של הטרדות ואיומים כלפי המנוחה. ב-13 במרץ התקשר למרפאה וביקש לקבוע תור לביצוע בדיקת דם אצל המנוחה. ביום למחרת הגיע פרג' למרפאה מצויד בבקבוק עם חומר דליק ומצית. משהגיע תורו, נכנס הנאשם אל חדרה של קררו ושהה עימה בתוכו, אז שפך עליה את החומר הדליק והצית אותה בכוונה להביא למותה.

פרג' הסביר בחקירת המשטרה כי "היא (קררו) הרסה לי את החיים ואני שרפתי אותה והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי". אשתו של פרג' העידה בחקירתה: "כל יום הוא היה מקלל אותה ואומר שהיא גרמה לכאבים ברגליים ולשיתוק, אבל הוא לא היה משותק".

השופט אברהם הימן, הנמנה על הרכב השופטים, שלל בקביעתו את טענת הנאשם לאי שפיות: "בחנו היטב את חוות הדעת המנוגדות של ההגנה והמאשימה והגענו למסקנה כי לא מתקיים לנאשם סייג של אי שפיות הדעת ולכן חוות דעת המומחה מטעם ההגנה של אי שפיות נדחית". עוד ציין כי "בבוקר הרצח פקד הנאשם את בית הכנסת, שב לביתו ושב לקופת חולים. הוא מילא דלק. התנהגותו היתה סדורה לאחר הרצח. הוא ניסה להגן על עצמו ולהפחית מאשמתו. תמונה זו מלמדת כי בוחן המציאות שלו לא היה לקוי לפני הרצח ולאחריו".



עם היוודע החלטת בית המשפט אמרה ל"השקמה-חולון" בת המנוחה, נופר קררו אסלן: "אנחנו מן הסתם מרגישים תחושה של הקלה. זה משהו שחיכינו לו הרבה זמן. אנחנו שמחים שהוא לא הצליח לשכנע בדברים שהם לא נכונים. בסופו של דבר הבן אדם תכנן לפרטי פרטים רצח כל כך מחריד. אני חושבת שזה מעביר מסר חשוב לציבור וגם לעובדים של מערכת הבריאות שאין סלחנות".

עוד היא מוסיפה ואומרת כי היא מקווה שעל פרג' יוטל העונש המרבי הקבוע בחוק: "אני מקווה שיהיה העונש הכי חמור שיש, שיקבל מאסר עולם. זה המקסימום שאפשר לבקש. אם היינו יכולים לבקש את מה שאי אפשר, היינו מבקשות את אמא בחזרה. אבל זה בלתי אפשרי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר