חדר להשכרה, מיטה ולפעמים גם ג'קוזי. אילוסטרציה: שאטרסטוק
חדר להשכרה, מיטה ולפעמים גם ג'קוזי. אילוסטרציה: שאטרסטוק

חדרים להשכרה לפי שעה גם בשכונות מגורים: איך זה עובד בחולון?

איפה אפשר לשכור חדר לפי שעה בחולון, כמה זה עולה, מה כולל המרחב האינטימי שמוצע ללקוחות ומה חושבים על כך השכנים? יצאנו לבדוק

פורסם בתאריך: 6.3.19 13:15

בשנה האחרונה נפתחו בחולון מספר חדרי השכרה לפי שעות בחולון. החדרים מאובזרים במיטה זוגית, חלקם עם ג'קוזי, מקלחונים קטנים ומוזיקה רומנטית ברקע, ומאפשרים שעות גנובות ללקוחות, לרוב זוגות שמשלמים לפי שעה על חדרים אינטימיים במחירים השווים לכל כיס. אלא שלא הרבה יודעים שהחדרים הללו נמצאים ממש במרכז שכונות מגורים בעיר.

"אם בעבר זה היה קורה בחדרים מעופשים, היום המצב שונה לגמרי", אומר ל"השקמה-חולון" אבי, אחד מבעלי הדירות בחולון, שמאפיין את הלקוחות שלו: "מי שמגיע אלינו זה בעיקר זוגות נשואים שלפעמים מגיעים עם בני ובנות הזוג שלהם כי בבית יש ילדים קטנים והם רוצים קצת שקט או זוגות נשואים שבאים עם בני זוג אקראיים לכמה שעות של כיף".

בעבר החדרים הללו היו בצימרים מרוחקים, במושבים, או בלב פרדסים. היום מדובר בדירות שמפוזרות בלב העיר,  והתופעה אינה ייחודית רק לחולון אלא קיימת בכל עיר.

הדירות שלך ממוקמות במרכז העיר?

אבי: "יש לי מספר דירות בעיר וגם באזור התעשיה. אנשים מגיעים מפה לאוזן. בוא נאמר שמי שמחפש את זה יודע לאן להגיע, זה כבר ממן לא משהו שנסגר בסודי סודות".

עד כמה זה כלכלי?

"מאוד כלכלי. יש לא מעט זוגות שמגיעים ויש ימים שאנחנו עמוסים מאוד".

על אחת הדירות ממוקמת ברחוב יקותיאל אדם בחולון, בלב שכונת קריית בן גוריון, מסבירה האחראית לרישום: "יש לנו שלושה סוגי חדרים – חדר רגיל, חדר מפנק וחדר דה לקס עם ג'קוזי. התשלום הוא בין 150 שקל ל-300 שקל לשעתיים ועל כל שעה נוספת יש תוספת של עוד 100 שקל לשעה".

מסקירה של "השקמה-חולון" עולה כי בעיר ובסביבתה פזורים לא מעט דירות ומתחמים של חדרים כאלה: ברחוב החופר באזור התעשיה, במועצת אזור פועל מתחם דומה בסמוך לשכונת "גני אזור" וכמו כן גם שני חדרים הפועלים במושב משמר השבעה הסמוך לחולון. בתוך קריית בן גוריון בחולון פועלת דירה כזו בסמוך אל בית הכנסת המרכזי של השכונה. כמו כן, מתחם חדרי אהבה אחר ממוקם בשכונת עם. החדרים הפועלים בתוך שכונות המגורים מציבים אתגר בשמירה על דיסקרטיות.



"כעיקרון עד שלוש שעות זה 150 שקל. זה המינימום. אם רוצים יותר, כל שעה נוספת משלמים עוד 50 שקל. עבור לילה שלם זה יוצא 400 שקל", נמסר ממתחם חדרים הממוקם באזור רחוב סוקולוב. עוד ציינו שם כי השמירה על הדיסקרטיות של הלקוחות היא נר לרגלם: "לקוחות שרוצים דיסקרטיות מתקשרים אלינו כשהם נמצאים למטה. אנחנו כעיקרון מפנים את העובדים בהודעה מראש ומוסרים ללקוח את מספר החדר. כל הצוות יוצא מהמקום, הלקוחות עולים למעלה, משלשלים את הכסף לתוך תיבה ונכנסים לחדר. גם בזמן היציאה אנחנו מפנים את הצוות מהמקום".

מה עם רעש לשכנים?

"אין בעיה עם רעש. השכנים רחוקים מספיק מהבניין. אין בעיה כלל לעשות רעש ולהשמיע מוזיקה".

אבל יש עוד חדרים. לא יכולים להיתקל אחד בשני?

"אני לא יודעת… הלכת רחוק".

לעתים פעילותם של החדרים לפי שעה גורמת לאי נוחות אצל השכנים הגרים בסמוך אשר חרדים לשלום השכונה. "יכול להיות שמה שהם עושים זה חוקי לגמרי ואולי הם אנשים טובים, אבל זה מהווה מטרד עבורנו", אומרת תושבת באזור כיכר סטרומה שבה פועלת דירה כזאת. "התנועה במקום לא פוסקת, אנשים ורכבים. הבת שלי בת עשר חזרה הביתה יום אחד עם קונדומים שמצאה ליד הבית ושאלה אותי מה זה. מאז אני מלווה אותה בכל פעם למטה. לא ניסיתי לדבר איתם וגם זה לא תפקידי, אבל בכל מדינה ועיר מתוקנת אסור שפעילות כזאת תתרחש בשכונת מגורים עם ילדים קטנים".

"ביום ובלילה יש פה תנועה של זוגות",  אומרת תושבת חולון. "המתחם כולו מכוסה במצלמות וכלבים שנובחים. כשקנינו את הדירה, דאגנו שיהיה בה חדר נוסף לנכדים כדי שנוכל לעזור לבנותיי בעת הצורך. מאז שהם הגיעו אני לא יורדת למטה. כל הזמן יש שם אנשים ואני פוחדת שיפגעו בי או בילדיי ובנכדיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמי

    די עם הצביעות! זוגות גונבים כמה שעות ביחד , משלמים ולא מפריעים לאיש. למה זה מסכן את הילדים ואת הנכדים?! מה עדיף? חנות ירקות רועשת למטה? כביש ראשי? גן ילדים שכל היום פעילים, מוסיקה, צעקות…?לבריאות שיהיה להם, מפרגן!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר