רחוב קרן היסוד. שנתיים שיפוצים
רחוב קרן היסוד. סוף לעבודות?

התושבים מתוסכלים: כבר שנתיים משפצים את רחוב קרן היסוד

בעירייה מנסים להרגיע: "עושים כל מאמץ על מנת לסיים חלק מהעבודות עד לערב פסח"

פורסם בתאריך: 12.3.19 09:48

כבר כמעט שנתיים שברחוב קרן היסוד מבוצעות עבודות תשתית. תושבי המקום רוצים לדעת מתי כל זה יהיה מאחוריהם.

במשך השנתיים האחרונות מבוצעות עבודות לשדרוג רחוב קרן היסוד שבשכונת קריית שרת. במסגרת העבודות נחסמה חלק מהתנועה ברחוב מספר פעמים. כמו כן הוחלפו המדרכות הישנות בחדשות והוטמנו צינורות חדשים מתחת לכביש. אין ספק שקיום העבודות היה הכרחי וחשוב. יחד עם זאת, גם בימים אלה, לא ברור מתי יסתיימו העבודות.

נכון לשבועות האחרונים, מתרכזות העבודות בחלקו התחתון של הרחוב, במערבה של קריית שרת. מאז תחילת החורף, נחסמה התנועה בקטע שבין רחובות דוד אל עזר וקריית שמונה, פעמיים (פעם אחת לכל כיוון). כמו כן, בחודש האחרון מוקם מעגל תנועה שיחליף את הצומת. יחד עם זאת, יש מהתושבים המוחים על הזמן הממושך של העבודות.

"הכביש המדובר עובר שיפוץ כבר כשנתיים, הסוף לא נראה באופק והחלקים שסיימו נבנו בצורה מביישת", אומר תושב המקום. "יש פקקים, בורות בכביש, מעברי חציה מחוקים, ציוד באמצע הכביש, מערכת ביוב מוגבהת מהכביש שלא מאפשר חלחול של מים ובכל פעם שירד גשם, הרחוב נראה כמו שיטפון בנחלי הנגב", מספר אותו תושב.

מאז תחילת החורף התרחשו מספר אירועי הצפה קטנים בחלקו התחתון של הרחוב כאשר כמות רבה של מים נאספה וגרמה להיווצרות של שלוליות גדולות. מביקור שערכנו במקום בפינת הרחובות של קרן היסוד וקריית שמונה, ראינו כי האזור כלו מתפקד כאתר בנייה, כאשר חול ואבק מפוזרים בכל עבר, גם על המדרכות, הכביש משובש לחלוטין וחלק מן המדרכות מפורקות.



יש לציין כי מאז החלו העבודות לבניית מעגל התנועה, פורקה המדרכה מספר פעמים. "לדעתי הם עובדים לאט מדי, הם מתפשטים על כמה עבודות ובגלל זה זה נמשך הרבה זמן", אומרת תושבת האזור ומוסיפה: "זה מטרד עבור התושבים וכשיורד גשם נוצרת שלולית עם בוץ וזה מקשה על המעבר. בגלל שבונים שם, יש שם הרבה חול".

יש לציין כי התושבים שדיברנו איתם אינם מוחים על עצם קיום העבודות אלא על משך הזמן שלהן, כשלדעתם הוא ארוך מדי.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הקבלן מתמקד בימים אלה בהסדרת הכיכר במפגש הרחובות קריית שמונה וקרן היסוד, שלב שצפוי להסתיים במהלך השבוע הבא. כך עולה גם מסיור מקצועי שנערך הבוקר במקום. במקביל, מתבצעים שינויים גאומטריים לאורך הרחוב, שצפויים להסתיים עד מחצית חודש אפריל (שינויים אלה נעשים בשלבים על מנת לאפשר תנועת הולכי רגל). עם השלמת כלל העבודות יבוצעו ריבוד האספלט וקרצופו במסגרת עבודות לילה, שיימשכו כשבוע, ובמקביל לכך ייצבע הכביש. העירייה עושה כל מאמץ על מנת לסיים חלק זה עד לערב הפסח.
ראוי לציין כי סלילה זו תסדיר את התאמת הגבהים בהתחשב באבני השפה ובמערכת הניקוז".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר