אשפה ברחוב. 350 שקל קנס

350 שקל קנס לתושב ששקית הזבל שלו נמצאה ברחוב אחר

הפקח איתר את בעליה של שקית האשפה ממסמכים שנמצאו בתוכה, התקשר אליו והודיע לו על הדו"ח. התושב שנקנס: "כל ההסברים שניסיתי להסביר לא הועילו"

פורסם בתאריך: 12.3.19 15:15

לאחרונה התקבלו תלונות רבות מתושבים בחולון על התנהלותם של פקחי העירייה. התלונה העיקרית בקרב התושבים: "הפקחים כנראה קיבלו הוראה לשום כמה שיותר דו"חות והם מגלים אפס סובלנות מול התושבים".

אחת התלונות שהגיעו למערכת "השקמה-חולון" היא של תושב חולון, איתמר ויגדרוב, שנקנס ב-350 שקל בגלל שקית זבל, שלטענת הפקח הושלכה ברחוב יבנה בעיר, מרחק כ-200 מטר ממקום מגוריו של  ויגדרוב, המתגורר ברחוב ראשון לציון.



"לא האמנתי למשמע אוזניי", הוא מספר, "באמצע היום התקשר אלי הפקח ואמר לי כי הוא מצא שקית זבל שזרקתי ברחוב ועל כך אני צריך לקבל קנס של 350 שקל. לא הבנתי בכלל איך הוא הגיע אלי".

בשיחה מול הפקח התברר "שהוא מצא את השקית שכביכול זרקתי ברחוב יבנה והוא מצא את הטלפון שלי דרך חשבון הארנונה והעירייה", מתאר ויגדרוב. "אני בכלל גר ברחוב ראשון לציון -למה לי לזרוק שקית אשפה ברחוב אחר? זה דורש הליכה של כשלוש דקות להגיע לשם. עוד אמר לי הפקח שאולי אני העפתי שקית זבל מהאוטו, אבל למה לי להעיף שקית מהאוטו? אני מאמין שכל ההסברים שניסיתי להסביר לפקח, כולל את זה שאני לגמרי שפוי ואני לא מעיף שקיות מהאוטו, לא עזרו והקנס שלי בדרך. זה פשוט בלתי ייאמן".

מהעירייה נמסר בתגובה: "שקיות האשפה נמצאו בשטח הרחוב ובהן מסמכים נושאי פרטיהם של כמה תושבים. תושבים אלה קיבלו קנסות, כדין, וזכותם להגיש ערר על כך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר