ארז, אביו של כפיר ז"ל ליד המכונית המשופצת
ארז, אביו של כפיר ז"ל ליד המכונית המשופצת

הסובארו והחיפושית שופצו לזכרו של הבן שנהרג בתאונת דרכים

חברי מועדון מצילי המכוניות ופורום אספנות מנציחים את זכרו של כפיר דינר שנהרג בתאונת דרכים קשה. אביו: "כל פעם דחינו את שיפוץ המכונית עוד קצת, אבל מי ידע שלא יהיה לנו מחר?"

פורסם בתאריך: 12.3.19 15:23

אירוע הנצחה מיוחד ומרגש ייערך ביום שישי הקרוב בהיכל הקרח של חולון Ice Peaks לזכרו של כפיר דינר שנהרג לפני חצי שנה בהיותו בן 23 בתאונת דרכים קשה, לאחר שהתנגש במשאית בכביש 232 סמוך לצומת גבולות.

חברי הפורום מהרשת החברתית פייסבוק ב"פורום אספנות" ו"מצילי המכוניות" משתפים פעולה יחדיו בפרויקט מרגש לזכרו של דינר: הם החליטו להציל את מכוניותיהם של כפיר דינר ז"ל ושל ארז אביו ולשפץ אותן על הצד הטוב ביותר, הכל למען הנצחת זכרו של כפיר. רכב הסובארו של האב ארז שופץ ורכב החיפושית שנקנה כמתנה מכפיר לאביו שופץ גם הוא והוא יושק בחגיגיות באירוע המדובר.



'זה קרה ממש קרוב בית שלנו, עשר דקות מהמושב", מספר ארז דינר, "בגלל משאית שלא עצרה בעצור, כפיר היום לא איתנו. הוא היה לוחם מג"ב ולאחר השחרור החל למוד הנדסת בניין. הוא היה תותח בלימודים, רצה לסיים את הכל על מנת לחזור ולשרת במשמר הגבול ובדרך ללימודים קרה מה שקרה. ב-10 באפריל, בעוד פחות מחודש, היינו אמורים לחגוג לו יום הולדת 24".

על הנצחת הבן מספר האב: "הפעלתי מפעל חיים להנצחת כפיר, מאז התאונה אני מפיץ סיירת של מתנדבים בשמו של כפיר ז"ל בכביש הנוראי כי הוא כביש דמים לכל דבר. אנחנו מנסים למנוע את האסון הבא כדי שאף אחד לא ירגיש את מה שאנחנו עברנו. הגעגועים אליו חזקים מאוד, המחשבות לא נחות ואני מתרגש מאוד לקראת יום שישי הקרוב. כל מה שהחברים והעמותה הזו עושים זה לא מובן מאליו. לי באופן אישי זה נתן לי כוחות להרים את עצמי ולהמשיך לחיות ומצאתי סיבה לחיים. לדעתי, הם הצילו אותי ואני מודה להם מאוד על כך. היה לכפיר ולי תחביב של איסוף רכבים. כפיר קנה לי רכב ליום הולדת חיפושית לפני שלוש שנים והתחלנו לשפץ את הרכב. החלום היה להשלים את זה יחדיו. אבל כל פעם דחינו את זה עוד קצת ועוד קצת. מי ידע שלא יהיה לנו מחר?".

יוסי אהרון, אחד ממנהלי הפרויקט, סיפר על המיזם המיוחד ושיפוץ הסובארו המשפחתית: "אנחנו כל הזמן משפצים מכוניות ועוזרים לאנשים מתוך העמותה. הפעם החלטנו להעניק את הפעילות שלנו למען הנצחת כפיר שנהרג בתאונה הקשה. באירוע ייערך 'קדיש' על ידי המשפחה".

ארז אביסדריס, שעבד על שיפוץ החיפושית ושחזורה, הוסיף: "הפרויקט הזה יצא בעזרת 15 מתנדבים שכל אחד תרם את חלקו עם והציוד שלו. כולם הגיעו ונתרמו ליוזמה על מנת לשמח את האב שהוא חבר קהילת האספנים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר