גינת לבון. שוממת ועצובה
גינת לבון. שוממת ועצובה

הזנחה בגינת לבון: במקום מתקני משחקים – ארגז צרכים לכלבים

"כבר עשר שנים הגינה מוזנחת והעירייה טוענת שאין לה תקציב לשיפוץ", אומרת תושבת חולון הגרה בסמוך למקום, "אבל את הגינות ב-ח-300 משפצים ומתחזקים כמו כלום"

פורסם בתאריך: 14.3.19 10:02

האם יהיה סוף להזנחה בגינה שברחוב פנחס לבון בשכונת נווה רמז? הגינה, הנמצאת בשטח המעבר בין רחוב פנחס לבון לרחוב בר אילן, כבר שנים אינה משמשת כגינת משחקים ונראה כי מתבצעת בה תחזוקה מינימלית.

כיום  מצויים בשטה הגינה שני ספסלים קטנים. בנוסף לכך, שבילי האספלט הישנים סדוקים ונראה כי שנים רבות הם לא תוחזקו או הוחלפו. כמו כן, ארגז החול של הגינה ריק. בעבר היו בו מתקני משחקים ישנים ולא שמישים ועתה הוא משמש בעיקר כארגז לצואת כלבים. האם ומתי תשודרג הגינה? שואלים תושבים הגרים בסמוך לה.

"כבר עשר שנים הגינה מוזנחת, והעירייה טוענת שאין לה תקציב לשיפוץ", מספרת לנו תושבת המקום. "הגינה הזו לא בשימוש בכלל. בעבר ישב שם הומלס עם מזרן. אחרי שהתלוננתי על זה, העירייה הוציאה משם את המזרן". עוד היא מוסיפה ומספרת כי בשנים האחרונות הגינה הפכה למקום פעילות של בני נוער משועממים אשר מוצאים בה מקום מחבוא ו"למעשים מפוקפקים", כדבריה. "יושבים ילדים חשישניקים בערבים ומרעישים".



לאחרונה פונו מהגינה מתקני משחק ישנים שלאורך השנים האחרונות כלל לא היו שמישים ואף היוו סכנת בטיחות של ממש. "המתקנים היו מסוכנים ואסור היה לעלות עליהם. פניתי מספר פעמים לעירייה שיעשו משהו וישפצו את המקום. בעירייה אומרים שאין תקציב, אבל את הגינות ב-ח-300 משפצים ומתחזקים כמו כלום".

כעת, כל מה שנותר הוא ארגז החול בגינה אשר, כאמור,  משמש מקום להטלת צרכים של כלבים וחתולים. יש לציין כי כיום בגינות חדשות מותקנת ריצפת גומי במקום ארגז חול.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מצב גן בר אילן ידוע והצורך בשיקומו לא נעלם מעיני אגף גנים ונוף. תכנון שיקום הגן כבר הושלם והוא כולל שיפוץ מלא של הגינה לרבות עבודות פיתוח, גינון והשקיה, התקנת מתקני משחק וריהוט גן חדש וכן הוספת תאורה. כבר הוקצה תקציב לעבודות אלה והן מתוכננות להתבצע בחודשים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    מה למען השם עושים עם כל הכסף של הארנונה והדו"חות???
    משכורות\ טיולים לעובדים על חשבוננו לחו"ל\ מוזיאונים… אבל לא נשאר כלום להחזיר (קצת) כשירות לתושבי העיר?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר