כוחות ההצלה ומוטי ששון בליל הירי. צילום: יורם לוי
כוחות ההצלה ומוטי ששון בליל הירי. צילום: יורם לוי

לאחר איתור שרידי הרקטות בחולון: פחד וחרדה בקרב תושבים מהשכונה הסמוכה למקום

ראש העירייה הרגיע, השגרה חזרה, אבל התושבים ששמעו מקרוב את הפיצוצים וגילו שנמצאו שרידי רקטות ממש ליד בתיהם מתקשים להירגע

פורסם בתאריך: 16.3.19 17:55

סוף שבוע לא פשוט עבר על תושבי חולון. זאת, לאחר שאתמול (שישי) נמצאו שרידים של הרקטות שנורו מעזה לעבר גוש דן, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון". שרידי הרקטות נמצאו במקווה ישראל, בשטח פתוח ובנס לא היו נפגעים. עם איתור השרידים, הגיעו למקום כוחות משטרה רבים, בהם חבלני משטרה. גם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הגיע למקום.

ששון, ששלח מסר מרגיע לתושבים בלילה שבו נשמעו האזעקות וקולות הנפץ, חזר גם אתמול על המסר ואמר כי "צריך להיות ערניים, אבל לא להיכנס לפאניקה. צריך להמשיך את השגרה". אלא שהתושבים, בעיקר בשכונת אגרובנק הסמוכה, מתקשים להירגע.



תושבי השכונה שמעו את קולות הנפץ סמוך לבתיהם. "מיד ידענו שזה כאן, ליד הבית", מספר אחד התושבים. דקות ספורות לאחר האזעקה זרמו לשכונה כוחות ביטחון והצלה שהגיעו לאזור כדי לאתר נפגעים ואת הרקטות שנורו. אלא שבמהלך הלילה לא נמצא דבר, ובעיריית חולון החליטו, לאחר התייעצות עם פיקוד העורף, שלא לפתוח מקלטים. בכל זאת, היו תושבים שהחליטו לצאת מהבתים ולא שבו אליהם אלא בבוקר שלמחרת.

מקום הנפילה. צילום: אורטל שניצר

מקום הנפילה. צילום: אורטל שניצר

"הרבה מאוד מהבתים בשכונה הם ישנים ונבנו ללא חדרי ביטחון, ואני באופן אישי לא יודעת היכן נמצא המקלט הציבורי", אומרת אחת מתושבות השכונה. "אצלנו בבניין רוב השכנים הם אנשים מבוגרים, אין לנו מקלט ומעלית בבניין ואנחנו באמת לא יודעים מה לעשות במקרה שייפול פה טיל".

צילום: אורטל שניצר

צילום: אורטל שניצר

השרידים, חשוב לציין, נמצאו בשטח פתוח שאינו באזור מגורים, אך אין בזה כדי להרגיע את תושבי אגרובנק. "יש לנו פה גנים ובתי ספר והירי ביום חמישי עורר חרדה וחשש בקרב הרבה הורים לילדים", אומר אחד מתושבי השכונה.

"כל הלילה לא ישנו, אין לנו מקלט בבניין והדבר היחיד שמרגיע אותנו זו המהירות שבה הגיעו לכאן כוחות הביטחון. אבל אם יפלו פה כמה טילים, יהיה פה אסון נורא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יורם לוי

    שיפסיקו לבלבל במח בשכונה הזו מתעניינים רק בעצמם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר