יד שנייה ובחינם. אילוסטרציה: שאטרסטוק
יד שנייה ובחינם. אילוסטרציה: שאטרסטוק

לגמרי בחינם ובחולון: 150 מכשירי חשמל ו-200 רהיטים לבית

תושבי חולון גילו כמו כל עמישראל את אתר "אגורה" - מיזם חברתי למסירת חפצים ובחינם, והם מציעים בו הכל מכל: החל מקשת לשיער, דרך ריהוט לסלון ועד טלוויזיות ומפזרי חום

פורסם בתאריך: 17.3.19 16:21

איפה עוד תמצאו מקום שבו תוכלו לקבל ובחינם ריהוט לבית, ביגוד, מכשירי חשמל ועוד אינספור חפצים? פרויקט "אגורה", הפעיל משנת 2006, הוא מיזם חברתי הפועל באתר אינטרנט הנושא את השם "אגורה" ובאמצעותו אנשים מוסרים בחינם חפצים מיותרים שלהם, במקום שייזרקו או יישארו ללא שימוש, לאנשים אחרים אשר שמחים לקבלם. ככה זה עובד: מי שמוסר יכול גם לקבל.

אתר האינטרנט "אגורה" שהוקם לפני מספר שנים ולמעשה מחבר בין אלו שרוצים לתרום מוצרי חשמל, מצעים וריהוט לבית לבין אלה שזקוקים למוצרים כאלה ואחרים נחשב למוצלח במיוחד וגם תושבי חולון לוקחים בו חלק פעיל מאוד, שלא לומר מסיבי. הרוח ההתנדבותית לא פוסחת על תושבי העיר שכמעט מדי שעה מעלים לאתר הצעה למוצר כלשהו שהם אינם זקוקים לו יותר ומעוניינים להעביר הלאה, ללא עלות וללא שום תמורה.

בשבת האחרונה, לדוגמה, תושבי חולון העלו לא פחות מעשר הצעות למוצרים שונים שהם מעוניינים להעביר. מיפוי ההודעות מעיד שתושבי חולון נדיבים במיוחד ומציעים הכל מהכל, אולם בראש התרומות יש המון מודעות על ויטרינות ורהיטים לבית – מעל 200 מודעות שונות. במקום השני תוכלו למצוא שלל מודעות של מוצרי חשמל כמו טלוויזיות, מכשירי DVD, מפזרי חום ועוד – מעל 150 מודעות שונות. במקום השלישי תושבי חולון מתמחים בהעברת בגדים לילדים נוער ומבוגרים – מעל 120 מודעות שונות.



הרבה מאוד מהמוצרים במצב טוב ואף מצוין, חלקם חדשים ולרוב שמישים, אבל יש גם לא מעט הצעות "הזויות" שתושבי חולון מבקשים למסור: מצאנו מכסה לאסלה (חדש, שלא היה בשימוש), מכשיר אורטופדי לנעילת ברך (למקרה שהברך שלכם פתוחה), כונן דיסקטים (כי מי עוד מחזיק דיסקטים) ואפילו כובע שחייה לבריכה (כי למה לא להעביר גם כינים על הדרך) דפי שרטוט בגודל A4  (ואל תבנו על משלוח בדואר- מבקש השולח להבהיר) ואפילו קשת לשיער או צלחת זכוכית אחת (רווקים- מישהו?).

מעוניים לתרום גם? אתר אגורה ישמח לתת לכם במה לפרסם כל דבר שתרצו להעביר הלאה או להחליף בתמורה למשהו אחר, ללא כל עלות.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר