צילום: Giovanni Love / shutterstock.com
צילום: Giovanni Love / shutterstock.com

כך עושים כסף: בעל הג'יפ שממתין לרכבים שמתחפרים בחניון ומציע חילוץ תמורת תשלום

תושבים מחולון מתארים: לא מעט רכבים נתקעים בחול שבחניון ואז מגיח בחור צעיר שמציע בנימוס עזרה, לא לפני שהוא דורש את הכסף. בהיעדר פתרונות זמינים מרביתם משלמים

פורסם בתאריך: 21.3.19 18:04

בעל רכב מסוג ג'יפ מחולון מצא דרך לעשות כסף: ממתין לנהגים שמתחפרים ונתקעים בחנייה ומציע להחלץ אותם תמורת תשלום. כך עולה מעדויות בעקבות פוסט שהעלתה תושבת חולון בפייסבוק.



לטענת התושבת, היא חנתה בחניון שבשדרות ירושלים – פינת כישור, וכשחזרה לרכב עם ילדיה, הוא החל להתחפר בחול. "לפני שהספקתי להבין מה קורה ניגש אלי בחור עם ג’יפ והציע לי עזרה. כמובן ששמחתי מאוד לצאת משם כמה שיותר מהר, עם החום שרר בחוץ וילדי הקטנים שהחלו לאבד סבלנות", כך תיארה.

אלא שעבור החילוץ דרש הבחור, כך לטענתה 200 שקל. בהיעדר פתרון אחר היא נאלצה להסכים, אך הדגישה שבידה סכום של 150 שקל בלבד. "הבחור אמר לי: 'בדרך כלל זה עולה 350 שקל, יש פה כספומט'. אבל הסברתי לו שאני לא יכולה ללכת לכספומט ולהשאיר את הילדים לבד ברכב", היא ממשיכה, "והוא הואיל בטובו והסכים שאשלם לו רק 150 שקל".

מתברר שהיא אינה היחידה. גם חברתה מירה בן שבת שעובדת בקרבת מקוםף מספרת שלא פעם רכבים נתקעים בחניון ולפתע מגיח מי שמציע חילוץ תמורת תשלום. "מישהי מהמשרד שלנו נתקעה לפני כחודש ופתאום הגיע אליה בחור שהציע לעזור לה תמורת כסף. היא התקשרה לחברת שירותי גרירה, אבל אז נמסר לה שניידת החילוץ תגיע בטווח של שלוש שעות. מכיוון שהיא הייתה חייבת להוציא את ילדיה מהגן היא נאלצה לשלם לאותו הבחור. באותו השבוע אותו המקרה אירע למישהי נוספת שעובדת איתי".

רוית נעים, שעובדת גם היא באזור, מוסיפה כי לאחר שמספר אנשים תיארו סיפור דומה, הם החלו לעקוב מחלון משרדם על המתרחש בחניון. "גילינו שכל יום נתקעים בממוצע בין חמש ל-10 מכוניות ואותם אנשים פשוט החליטו לעשות כסף. לכן החלטנו להזהיר כמה שיותר אנשים".

"זה ידוע שמתחפרים שם, צריך מאוד להיזהר ובעל הג'יפ עומד שם כל יום ואורב למי שמתחפר, תמיד כשאנחנו במקרה שם אנחנו עוזרים לחלץ משם רכבים. זה ממש מרגיז", אומרת דפנה בן דוד.

תגובות

10 תגובות
  1. רוני

    הוא בסה"כ עוזר לאנשים שנתקעים. לא מחייב אף אחד לשלם לו ולא גורם להם להתקע… מה ציפית, שיעזור לך בהתנדבות? הוא עומד שם ולא יוצא לעבוד ולך יש את באופציה לשלם ולקבל חילוץ מידי. זו החלטתך

  2. רונן

    במקום להודות לבחור….הריי אף אחד לא הכריח אתכם להשתמש בשירותיו…וגרר יעלה הרבה יותר……

  3. מור

    חראם על הכסף. ארגון ידידים מחלצים משם כמעט מידי יום רכבים ללא תשלום. אני נעזרתי בהם לא פעם

  4. אדיר

    למה לציין רק את השלילי? יש גם טוב בעם שלנו.
    יש את עמותת הידידים שיש להם מתנדבים שמחלצים בחינם בכל הארץ, וגם אותי חילצו בדיוק משם, ולא הייתי צריך לשלם שקל!

  5. איילת

    לא מבינה למה הוא פשוט לא התקשר לארגון הזה שעוסק בחילוצים, שכחתי את השם שלו אבל זה ארגון של מלאכים שחילצו אותי פעם כשנקרע לי הצמיג. זה ארגון אמין עם עשרות אלפי מתנדבים והם פשוט תותחים

  6. מוסדי

    שום מילה על זה שהעירייה לא מסוגלת להעמיד חניון עם חצץ פשוט לרווחת התושבים

  7. מירי

    אז תשארו תקועים מה הבחור חייב לכם? אז מה כואב לכם שהוא נותן שרות ומקבל תמורה?

  8. אבי

    אוקיי , ומה בדיוק הבעיה פה?
    על ארטיק בבריכה לא "אורבים" לנו ואנחנו משלמים מחיר מופקע כי אנחנו "תקועים"
    SAME SAME

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר