עלטה באהרונוביץ
עלטה באהרונוביץ

כמה זמן לוקח להדליק פנס? חודש ימים ללא תאורת רחוב

במשך חודש ימים מתלוננים תושבי רחוב אהרונוביץ בחולון על חשיכה מוחלטת, משום שפנסי הרחוב לא עובדים | העירייה: "היה קצר שטופל"

פורסם בתאריך: 29.3.19 09:39

במשך חודש ימים מתלוננים תושבי רחוב אהרונוביץ בחולון על חשיכה מוחלטת, משום שפנסי הרחוב לא עובדים. המוקד העירוני משיב כי יתקנו ואף שולחים הודעה כי התקלה תוקנה, אך הדיירים ממשיכים לחיות בחושך.

אחד התושבים ברחוב סיפר: "עושים מאיתנו צחוק. אנחנו במשך חודש ימים מתריעים על הסכנה הגדולה שיש כאן ברחוב החשוך בעיקר ליד הבתים שלנו 13-15-17. גם אתמול (רביעי) התלוננו שוב למוקד העירוני – שם אומרים לנו שהבעיה תטופל אך שום דבר לא קורה".

לדברי התושבים, התשובה המתקבלת במוקד העירוני כי "העברנו את הנושא לחברת החשמל", אינה מקובלת עליהם ועוד הם מציינים כי "קיבלנו סמסים מהעירייה שהעניין טופל ובתכל'ס הרחוב עדיין חשוך. יש בזה סכנה בטיחותית מעבר לחשיכה. יש גם תחנת אוטובוס שמורידה נוסעים והם יורדים בחושך מוחלט ורק בנס עוד לא קרה כאן אסון גדול. שלא לדבר על הילדים שמפחיד שיסתובבו בחושך".



מעיריית חולון נמסר כי "ברחוב אהרונוביץ, בקטע שסמוך לרחוב רמז, היה קצר שטופל ונכון להיום תאורת הרחוב במקום דולקת. יתר קטעי הרחוב ייבדקו ובמידה שיימצא גוף תאורה נקודתי שאינו דולק, הוא יטופל בהקדם האפשרי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר