הגדיה בפינת החי

סיפורה של לילה: הגדיה שכמעט מתה כי מישהו חשב שהיא צעצוע

מנהלת פינת החי בחולון מספרת על סכנת החיים שנשקפה לתינוקת על ארבע שאימצה לביתה ומבקשת עבורה תרומה - תחליפי חלב אם

פורסם בתאריך: 28.3.19 14:32

במהלך השנים הרבות שהיא מנהלת את פינת החי בחולון, נתקלה נוי אדר בלא מעט סיפורים ומקרים שכרוכים בהצלת החיות, הטיפול הנכון בהן ומציאת מקלט ומחסה. אלא שמה שקרה בימים האחרונים היה מעל ומעבר לכל מה שמוכר לה.

זה החל בשיחת טלפון שקיבלה בשעת ערב. תושב העיר סיפר לה, שהאחיין שלו קנה גדי. לדברי הפונה, הוא הבחין כי הגדי הרך נמצא בסכנת חיים, שכן הוא אינו אוכל והילד שקנה אותו לא יודע לטפל בו. בבדיקה מהירה שערכה אדר התברר שהגדי בן שבועיים, כלומר הוא אמור לינוק עוד כחודשיים-שלושה וכמובן – מי שקנה אותו לא יודע את הנתון הזה כי מבחינתו הוא קנה צעצוע חמוד.

"מהר מאוד הוא הוא הגיע אלי הביתה", מספרת אדר, "ולמה הביתה? גדי הוא בעל חיים סופר-חברתי וכיוון שהוא הופרד מאמא שלו, הוא צריך מיידית משפחה. בנוסף וכמו כל תינוק רגיל, הוא ירצה לאכול גם במהלך הלילה ובמקרה הספציפי הזה, מדובר היה בגדי ממש מורעב".

התחושה הראשונה של אדר היתה כמובן הצורך המיידי לטפל בגדי התינוק ולהציל אותו, אבל היא לא יכולה להשתחרר מהזעם שתקף אותה: "מעבר לעצבים ולתלונה שאני אגיש במשרד החקלאות נגד המוכר, העברתי את הבית שלי למצב של חמ"ל לגידול הגדי: כל הבית רוצף בסמרטוטים, הילדה שלי רצה לקנות מטרנה שלב 1 וגם בקבוק יניקה לתינוקות, אבל גדול וחזק. כמו לתינוק רגיל, חיממנו בקבוקים של חורף".



כשהגדי התינוק הגיע לביתה, גילתה אדר כי מדובר בנקבה, והיא מסבירה: "זו נקבה וזה מצוין. נקבה יכולה לגדול עם בני אדם, וגם אם היא תחשוב שהיא אדם ולא עז – זה לא נורא. היא לא תחזר אחרי אף אחד. עם זכרים יש בעיה, כי הם מחזרים בגיל ההתבגרות עם נגיחות כואבות. אז אם הם חושבים שהם בן אדם, הם מחזרים אחרי בני אדם ונהיים מסוכנים. נו, לפחות את הדבר הזה לא נצטרך לעבור".

בתה של נוי העניקה לגדייה התינוקת את השם לילה, ואדרר מסכמת: "כרגע יש לי גדיה קטנה ומתוקה שהולכת איתי לכל מקום, חוץ מאשר לחדר כושר בערב. היא כל הזמן עומדת לידי, מתוקה אמיתית. היא חושבת שאני האמא שלה. כל מי שרוצה לפגוש אותה, היא תהיה בשבת איתי בפינת החי. בנוסף, אם יש למישהו מטרנה או סימילאק שהוא רוצה לתרום לנו או לא צריך, אנחנו נשמח לקבל בפינת החי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עז

    איך ילד יכול לקנות עז מה הסיפור הזה לא הבנתי את הסיפור המוזר הזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר