בניינים בחולון
בניינים בחולון

בגלל חפצים במקלט: דיירי בניין בחולון ישלמו לעירייה 3,500 שקל

הדיירים זועמים: מדוע בעיריית חולון לא הטילו קנס אחד לוועד הבית בבניין המשותף ונתנו דו"חות ל-11 דירות, כל אחת בנפרד?

פורסם בתאריך: 2.4.19 17:58

11 דיירי בניין ברחוב הפלמ"ח נקנסו על ידי העירייה על אי פינוי המקלט, כל אחד בנפרד. הדיירים מוחים ולא מבינים מדוע העירייה מיהרה לקנוס כל אחד בנפרד מבלי לפנות אל הוועד. "הפקח אמר, 'את תשלמי את הכסף, אחרת אני אתן לך קנס גדול", טוענת אחת הדיירות. הדיירים זועמים על כך שהקנס שניתן אינו מדתי וכי היה על הפקחים לתת קנס מופחת לוועד הבית.

לפני שבוע קיבלו דיירי בניין ברחוב הפלמ"ח 17 התרעה מהעירייה כי עליהם לפנות בתוך שבעה ימים את המקלט מהחפצים שאחסנו בו. "כנראה שאחד הדיירים התלונן שהמקלט עמוס בדברים ולא ערוך למלחמה", אומרת אחת הדיירות ומספרת: "פקחי העירייה שמו לפני שישה התרעה וגם ביקרו אצל אחת הדיירות והודיעו שיהיה קנס".



אתמול (שני) בבוקר גילו דיירי הבניין כי כל אחת מ-11 הדירות קיבלה בנפרד קנס בגובה של כ-320 שקל מהעירייה, בסך הכל ייכנסו לקופת העירייה מאותו הבניין יותר מ-3,500 שקל. בנוסף, קיבלו הדיירים התרעה לפיה יש לפנות את המקלט בתוך יומיים אחרת יינתן קנס נוסף. כעת שואלים הדיירים, מדוע הקנס ניתן לכל דירה בנפרד ולא לוועד הבית כמתבקש. "בעירייה אמרו שהם נתנו את הקנס לכל דייר בגלל שאמרו להם שאין ועד בבניין ואני יודעת שאתמול בערב הפקחים שוחחו עם הוועד לכן הם יודעים שיש כאן ועד בית", אומר אחד הדיירים.

מלבד הקנס, הדיירים טוענים ליחס מאוד לא מתחשב מצד הפקחים: "הם הגיעו בבוקר ודפקו בדלת של יו"ר ועד הבית. היא אמרה להם שהיא אחרי ניתוח ולא מרגישה טוב. הפקחים לקחו את המפתחות, ירדו אל המקלט וחזרו ואמרו שהכל בסדר. בשעות הערב הגיעו שוב פקחי העירייה אל הבניין ודיברו שוב עם ועד הבית". לדברי הדיירים, במהרה גלשה השיחה אל טונים גבוהים המלווים בצעקות ואיומים, בין היתר של קנסות מוגדלים. "אחד הפקחים התחיל לצעוק עליה. הוא אמר לה 'את תשלמי את הכסף, אחרת אני אתן רק לך קנס גדול'. היא אמרה לו שהיא רק חזרה מניתוח ולא מרגישה טוב, הוא צעק עליה שזה לא מעניין אותו", כך לטענתו. בבוקר גילו הדיירים שכל דירה קיבלה קנס של 320 שקל עם התרעה של יומיים לפינוי המקלט.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "ב-25.3 נפתחה תלונה במוקד העירוני בעקבות פנייה של אחד הדיירים בבניין  על מקלט מאוד מלוכלך שלא ערוך לשעת חירום ואשר דייריו לא מוכנים לטפל בכך. לאור זאת, ניתנו דרישות לכל הדיירים לטפל בעניין בתוך שישה ימים. מאחר שהדיירים לא עשו דבר בתום התקופה שניתנה להם, נרשמו קנסות לכל הדיירים. כמו כן, ניתנו דרישות חדשות לניקיון המקלט בתוך שלושה ימים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    אין על עיריית חולון- אפשר תמיד לסמוך עליה שתהיה נגד התושבים 🙂

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתם פריירים אל תשלמו תפנו לבית המשפט בתל אביב תגישו עירעור ואתם תיזקו. הם מנסים מה אכפת להם אם ישלמו אז סבבה . לא לשלם להגיש תביעה . הם תובעים כל מה שאפשר לעשות כסף גם תובעים מאכילי יוניםו וחתולים. זקנים וקשישים שהתענוג שלהם זה לשבת בכיכר ולהאכיל מקבלים קנסות שהם שערורייתיים 800 שקל על חשבון התרופות שלהם. עיר מגעילה שוחטת את התושבים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר