ארוחה למנקי הרחובות

יום המעשים הטובים בחולון: ארוחה מפנקת למנקי הרחובות

היום חל יום המעשים הטובים הבינלאומי וגם בחולון כ-700 מתנדבים פקדו נקודות ואתרים שונים ברחבי העיר ועסקו בפעילויות למען הקהילה

פורסם בתאריך: 2.4.19 15:48

היום (2.4, שלישי) מצוין ברחבי העולם יום המעשים הטובים – יום בינלאומי  ששם את המעשים הטובים בראש סדר היום הציבורי, וגם בחולון, מתברר, המעשים הטובים נמצאים בראש מעייניהם של רבים וטובים.

החל משעות הבוקר פקדו כ-700 מתנדבים נקודות ואתרים שונים ברחבי העיר ועוסקים בפעילויות למען הקהילה. בין היתר חלוקת סלי מזון לקראת חג הפסח, נקיון מעונות של קשישים וחלוקת מתנות לחולים במחלקות בית החולים וולפסון.

כמה מאות מתנדבים משמונה בתי ספר ברחבי העיר עסקו במלאכת יום המעשים הטובים בחולון בשיתוף קבוצת "חולון שלי". בשעות הבוקר הגיעו 200 תלמידים מארבעה בתי ספר אל בית הספר הרצל והכינו יחדיו כ-300 סלי מזון למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח. "המורים של בית הספר רביבים מחלקים את הארגזים עד לדלת הנזקקים", סיפר אחד מאנשי "חולון שלי".



כמו כן, מאה מתנדבים ארגנו בשתי נקודות שונות של העיר סעודה מפנקת עבור כל מנקי הרחובות של העיר. בתפריט: בשר על האש ואוכל ושתייה כיד המלך. אל בית חולים וולפסון נסעה כיתה שלמה אשר ביקרה את החולים וחילקה להם מתנות ואילו אל פארק פרס הגיעו שלוש כיתות עם מוטיבציה רבה לתרום לאיכות הסביבה ולירוק. שתילים רבים נשתלו בערוגות וכמו כן צבעו התלמידים את מגדל המים הוותיק וההיסטורי. כיתה אחרת לקחה את דיירי הוסטל "אקים" אל פעילות וארוחת בוקר. אל סניף הביטוח הלאומי הגיעו 80 איש לקבל טיפול מיוחד. את פניהם קיבלו בחום תלמידי "אורט" עם כיבוד ושתייה. בנוסף לכל אלה, שני מעונות קשישים זכו לעבור נקיון יסודי וצביעה של חדרי ההתעמלות לקראת חג הפסח הקרב ובא.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר