תסתכלו על התמונה: בין היציאה מהבניין לבור המסוכן רק סרט סימון (ווידאו)

תושבי הבניין הסמוך לפרויקט הבנייה גילו שהחומה שהפרידה בין הבניין לאתר נפלה. הם פנו בבהלה למוקד העירוני וזה הפתרון שנמצא להם:

פורסם בתאריך: 15.4.19 18:31

התושבים ברחוב הנוטרים 5 מבוהלים וזועמים: רק סרט סימון נמתח בין היציאה מהבניין לבין הבור שנכרה, בעומק של כשני מטרים. בנוסף, המקום כולו חשוך והדבר מגדיל עוד יותר את הסיכון להיפגע.



בסמוך לבניין מתבצעת בימים אלה בניית פרויקט חדש. מה שנותר מהבניין הישן הוא בור בעומד של כשני מטרים. במהלך הבנייה הוצבה חומה מלוחות ברזל שהפרידה בין הבור באתר הבנייה לבין היציאה מהבניין. אלא שהיום בשעות אחר הצהריים שמעו הדיירים קול חבטה גדול וגילו שהחומה נפלה.

הדיירים התקשרו למוקד העירוני ודרשו פתרון, מחשש שאחד הדיירים ימעד ויפצע. ואכן, פקחיות עיריית חולון הגיעו בתוך זמן קצר, אלא שהפתרון שנמצא היה סרט סימון, שנמתח בין הבור לבין הבניין ולמעשה הותיר את הבור נגיש וחשוף לחלוטין. "זו בדיחה, זה מה שייגן על ילד שירוץ וימעד?", טוען אחד השכנים, "היה על העירייה להציב שומר או גדרות מתכת עד שהחומה תוצב בשנית".

צפו: זה הפתרון שנמצא לדיירים

 

הפקחיות עזבו את המקום למרות בקשות השכנים למצוא פתרון הולם, בוודאי עם רדת החשיכה, שכן המקום כולו אינו מואר ומהווה סכנה. ואולם, מעיריית חולון נמסר כי "צוות הפיקוח העירוני הגיע למקום ותחם עם סרט אזהרה את השטח לביטחון הדיירים. הקבלן המבצע כבר החל בפעולות להשבת המצב לקדמותו ולא יעזוב את המקום עד לסיום העבודה".

 

מטעם הקבלן שמבצע את הבנייה במקום נמסר כי הבעיה מטופלת ויישלחו פועלים לפתור את הבעיה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר