צילום: BlueOrange Studio / shutterstock.com
צילום: BlueOrange Studio / shutterstock.com

בגיל ארבע הילדה מחולון תוחזר לאמה הביולוגית: "היא במשבר קשה"

בני משפחה מחולון נאלצים להיפרד בכאב מהילדה בת הארבע, שהפכה לחלק מעולמם. כדי להקל על הפרידה תושבים רבים התגייסו להפקת "מסיבת יום הולדת מהאגדות"

פורסם בתאריך: 16.4.19 17:53

רבים מתושבי חולון מתגייסים בימים אלה לצורך הפקת מסיבת יום הולדת, מעין מסיבת פרידה לילדת אומנה בת ארבע שחוזרת לאמה הביולוגית בעוד כשלושה שבועות.



הילדה אמנם חוזרת לאמא הביולוגית, ותושב חולון שמעורה בפרטים סיפר כי "הילדה הוצאה מביתה זמן קצר לאחר הלידה, לאחר שנשארה לבד בבית החולים", הוא מספר, "לאם יש ילדים נוספים ואנחנו מקווים שהיא תצליח לדאוג לילדה הקטנה שזכתה לבית חם בחולון. היא ילדה מקסימה ופשוט גאונה".

עוד מספר אותו גורם כי "הילדה נמצאת במשבר קשה, ולקראת המפגשים עם אמה הביולוגית היא כל הזמן לא מרגישה טוב","היא מקיאה, בוכה הרבה ובעיקר סובלת. כאשר היא חוזרת מביקורים אצל אמה הביולוגית".

"רוצים לקחת את הילדה ממשפחה אוהבת, כולם מודעים למצב ואף אחד לא עושה שום דבר בנושא", טוען אותו גורם, "מהיום שהיא פקחה את העיניים היא הייתה רק עם המשפחה שלקחה אותה לחיקה, וביום אחד רוצים למחוק אותה מהמשפחה שלה ולהעביר אותה למשפחה שהיא כלל לא מכירה, ולא רוצה להשתייך לשם".

מי שמנסה להקל מעט מהפרידה הקשה הם מספר תושבים מחולון שהתגייסו כדי להפיק לילדה "יום הולדת מהאגדות", כדברי כמה מהתושבים שהתגייסו. אחת מאלה שהתגייסו להפקת יום ההולדת היא תושבת העיר ששמעה על הילדה דרך חברותיה שמכירות את הפרטים מקרוב.

"אני לא מכירה כלל את האמא ממשפחת האומנה", היא מספרת ,"שמעתי שיש לילדה יום הולדת,. זו תהיה גם מסיבת הפרידה שלה. התרגשתי מאוד וישר גייסתי את כל מי שאני מכירה, ארגנתי לה מקום לחגוג, מפעילה, תלבושות, אוכל, כולם נתרמו במהירות ובתוך שעה היה לי את הכל".

"הלב של כולנו נגמר, אבל אנחנו נשמח את הילדה הזו כמו שלא שימחו אותה מעולם. נשמח ביום ההולדת שלה וגם נבכה", אומרת המתנדבת.

ההורים ממשפחת האומנה סירבו להגיב לדברים.

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים התבלבלו. אומנה זה לא אימוץ. חלק מהגדרת מטרות האומנה זה לאפשר חזרה של הילד למשפחתו הביולוגית ועובדה שהילדה לא הוצאה לאימוץ. אם משפחת האומנה לא פועלת לכך היא חוטאת לתפקידה

  2. סיון

    אוממנה זה דבר זמני. לטווח הארוך זו טובתה להיות עם אימה הביולוגית שבודאי נלחמה בשיניים להחזירה והוציאה עשרות אלפי שקלים לצורך זאת. בהצלחה לאם ולבת אין כמי משפחה ביולוגית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר