במרכז, מיקי בר ציון ז"ל. "מסור ואחראי". צילום: צילום טל קירשנבאום
במרכז, מיקי בר ציון ז"ל. "מסור ואחראי". צילום: צילום טל קירשנבאום

גופתו של המציל הוותיק מיקי בר ציון ז"ל הועברה מפולין

ארבעה ימים אחרי שנפטר באופן פתאומי במהלך טיול בפולין, מיקי בר ציון, המציל הראשי ומנהל התפעול לשעבר בימית 2000, יובא אחה"צ למנוחות

פורסם בתאריך: 17.4.19 10:38

מיקי בר ציון ז"ל, המציל הראשי המיתולוגי של ימית 2000 ומנהל התפעול בחברה במשך עשרות שנים, יובא למנוחות היום, רביעי, בשעה 15:00 בבית עלמין גני אסתר בראשון לציון.

מיקי שהה בטיול עם משפחתו ועם חברים בפולין ובשעת בוקר מוקדמת חש ברע. רעייתו הזעיקה את החברים ואת שירותי ההצלה, אולם לא ניתן היה להצילו והוא הלך לעולמו באופן פתאומי.

מאז תחילת השבוע טופלה סוגיית העברת גופתו לישראל, ואתמול היא הגיעה ארצה כדי לקיים את ההלוויה היום.



מיקי בר ציון עבד 33 שנים בחברה לבילוי ובידור של חולון ובמתחם ספארק ימית, עוד מהימים שבהם נקרא המתחם "בריכת השלום". הוא היה מציל בכיר שהוכר כאיש קפדן ששומר על נוהלי השהייה בבריכות, במים ומחוצה להם ואינו מסיר עין מהנופשים והמתרחצים. לימים, מונה כאחראי תפעול ראשי בחברה, תפקיד בכיר שבו התמיד שנים רבות. לפני כשנתיים יצא לגמלאות.

מנכ"ל החברה שמשון חן, מנהלו ומכרו האישי של מיקי לאורך שנים, נעדר מההלוויה עקב שהותו מחו"ל ומסר בשיחה טלפונית עם "השקמה-חולון": "הלב כואב ומסרב להאמין. מיקי היה עובד בכיר, חלק בלתי נפרד משרדת הניהול והתפעול של החברה לאורך שנים. הוא היה מסור לעבודה, קפדן ואחראי, עובד שכל מנהל מאחל לעצמו. מעולם לא עשה חשבון לשעות עבודה, היה קפדן ואחראי וידעתי שיש תמיד על מי לסמוך. קשה לשמוע על ידיעה מרה כזו".

ויקטור תשובה, שעבד בחברה שנים רבות, אמר: "מיקי היה המנהל הישיר שלי במשך 19 שנים בחברה. הגעתי ילד צעיר והוא היה מי שהדריך אותי, טיפח וקידם אותי. הוא היה איש נפלא, אדם שיש ללמוד ממנו הרבה. איש רציני, מסור, אוהב אדם. הוא זה שלימד אותי הכל. מרגע ששמעתי את הבשורה הנוראה בשיחת טלפון משמשון חן, אני לא מפסיק לבכות ולחשוב עליו. 19 שנים ישבנו באותו משרד. בזכות מיקי התקדמתי והצלחתי, ואני חייב לו המון. הלב כואב".

לאחר ההלוויה, המשפחה תשב שבעה בביתה עד כניסת החג בכתובת רחוב מבצע חורב 23 בראשון לציון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר