איציק כהן ז"ל ואשתו ענבר
איציק כהן ז"ל ואשתו ענבר

בן 30 מחולון נהרג באתר בנייה: "בנאדם קם בבוקר, נותן נשיקה לילדים ולא חוזר"

מותו הקשה והטראגי של נהג המשאית איציק כהן היכה בהלם רבים מתושבי העיר. קבוצת הרכישה בבניין שבו עבד ונהרג אוספת תרומות לאלמנה ולשני הילדים

פורסם בתאריך: 17.4.19 14:41

אמש (שלישי) התקיימה הלווייתו של איציק כהן, תושב ג'סי כהן בן 30, שנהרג שלשום בתאונת עבודה באתר בנייה של דירות מחיר למשתכן ביבנה. כששמעו הדיירים העתידיים על התאונה הטראגית, החליטו לגייס כספים עבור אשתו ושני ילדיו, וזאת ללא כל היכרות מוקדמת.

שלשום (שני) בשעה 08:00 בבוקר, הגיע כהן אל אתר הבנייה במסגרת עבודתו כנהג משאית כדי לפרוק שם מטען. ככל הנראה בשלב מסוים מנוף הסחורה נגע בכבלי החשמל, אשר הביאו להתחשמלותו של כהן. הוא פונה אל בית החולים קפלן במצב אנוש ומאוחר יותר נקבע שם מותו.



כהן השאיר אחריו אשתו ענבר ושני ילדים קטנים בני שנה וחצי שנה. תאונה זו מצטרפת לרשימה ארוכה של תאונות עבודה קטלניות אשר התרחשו מתחילת השנה ברחבי הארץ – כהן הוא ההרוג ה-22 במספר.

אמש בשעה 19:00 הובא  כהן למנוחות בבית העלמין בחולון. מותו הקשה והטראגי של כהן היכה בהלם רבים מתושבי חולון, ביניהם חבריו הקרובים. "לא מעכלים את האסון הנורא הזה. אדם אהוב שכולו לב ענק. הלכת מאיתנו בסערת אימים. לא נתפש, לא אמיתי, לא ככה זה אמור לקרות. תנוח על משכבך בשלום", הספידו אותו חבריו.

כהן עבד כנהג משאית בחברה אשר פרקה מטען באתר הבנייה של קבוצת "מחיר למשתכן" ביבנה. לאחר שהדיירים העתידיים במסגרת קבוצת הרכישה של הדירות באותו אתר בנייה שמעו על התאונה שהובילה למותו הטראגי, הם החליטו כי לא יוכלו לישון בשקט אם יידעו שלא סייעו לאלמנה ולילדים שנשארו מאחור, והחליטו לגייס עבורם כסף. כך, ללא היכרות מוקדמת עם כהן ומשפחתו, התחילו דיירי קבוצת הרכישה לגייס כספים עבור האלמנה והילדים.

אתמול פתחו חברי הקבוצה חשבון תרומות לאלמנה ולילדים באפליקציית PayBox ועד כה הצליחו לאסוף כמעט 19 אלף שקל. כעת הם פונים ומבקשים מהציבור הרחב להירתם ולתרום סכומי כסף נוספים על מנת לעזור לענבר, רעייתו של הנפטר, אשר נשארה לגדל את שני הילדים לבדה. "הם גרים באזור ג'סי כהן, המצב לא מי יודע מה. זה עצוב שבן אדם קם בבוקר, נותן נשיקה לילדים ולא חוזר", אומר תושב חולון ואחד מחברי קבוצת הרכישה בפרויקט שבשטחו נהרג כהן.

כהן הינו ההרוג ה-22 במספר בתאונות עבודה מאז תחילת השנה. ראובן בן שמעון, מייסד הפורום למניעת תאונות עבודה, מסר: "שומרי הסף ורשויות האכיפה הפקירו את פועלי הבניין והעובדים השקופים. ההפקרות נמשכת והפועלים הכי חלשים משלמים את מחיר הזילות בחיי אדם – 22 הרוגים בתאונות קטלניות מתחילת השנה, מתוכן 12 בענף הבנייה".

 לתרומות – ליחצו כאן

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רינה

    כואב הלב ממשתפים בצערכם ומקווים שענבר תהיה חזקה ושהשם יעזור אמן תנוח כל משכבך איציק היקר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב מאוד.וכל זה קורה תחת שלטון הליכוד. בתור עו"ד ימני אני מתבייש שלא שומרים על חיי אדם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר