חיים שלומי ז"ל. עמוד התווך של המשפחה

משפחתו של איש העסקים חיים שלומי: "תשמור עלינו גם מלמעלה"

לפני כשבועיים הלך לעולמו במפתיע חיים שלומי, דמות מוכרת ואהובה בחולון. בדרכו האחרונה חלקו לו כבוד מאות אנשים. בני משפחתו מספרים בכאב על דמותו

פורסם בתאריך: 18.4.19 15:27

בתחילת החודש הלך לעולמו איש העסקים חיים שלומי, דמות מוכרת ואהובה בעיר חולון. בדרכו האחרונה חלקו לו כבוד מאות אנשים. בני משפחתו וחבריו מתקשים לעכל את דבר מותו ואומרים: "החיים ממשיכים אבל אצלנו הזמן עצר מלכת".

לפני כשבועיים נודע דבר מותו של חיים שלומי, איש עסקים מוכר ואהוב מחולון, שהחזיק בעסקים ברחבי הארץ, בעיקר חנויות נוחות בחולון, ברמת גן, בראשון לציון, בירושלים ובעוד מקומות. בנוסף, היה שותף בבית הקפה-מאפיה "רולדין בשכונת ח'-300.

חיים, בן 44 במותו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים בני 14 ושמונה, שני הורים ושלושה אחים, שאחד מהם הוא התאום שלו. ללווייתו שנערכה ב-5.4.19 הגיעו לחלוק כבוד אחרון כ-1,500 מאנשי העיר, חברים, קרובים וקולגות.



בני משפחתו מספרים עליו כי היה "אהוב ומוכר, איש מלא בשמחת חיים, אופטימי, אוהב את החיים, אוהב את הזולת, תמיד עזר, תמך, עסק במתן בסתר בכמויות – אלה הרבה דברים שגילינו במהלך השבעה".

אחותו שספדה לו אמרה: "חיים שלי, אהוב שלי, לא מאמינה שצריכה לכתוב עליך בלשון עבר. היית דמות כה דומיננטית בחיים שלי, של בעלי ושל הילדה שלי. עמוד התווך של הבית שלנו. תמיד עמדת מאחוריי בכל צעד והחלטה שקיבלתי בחיים – תמכת, עזרת, האמנת בי בלי סוף. תמשיך לשמור עלינו גם מלמעלה ואנחנו כאן נשמור ונמשיך את הדרך שהתחלת. אוהבת אותך לנצח".

ניסן, חברו הטוב, אמר לאחר הלוויה: "חיים שלומי הגדול ז״ל, טוב שם משמן טוב, כמה אהבה, כמה הערצה. אחרי יום קשה שבו ליווינו אותך למנוחת עולמים, הבנתי שאין צדק בעולם הזה – צדיק ורע לו, רשע וטוב לו. מעולם לא ראיתי כמות כזאת של אנשים בהלוויה, כמה אהבה, כמה הערצה… השארת אחריך חלל עצום. מסתבר שהיה לך הכל אבל בעצם זה למעשה כלום. תמיד בשבילי היית מצליחן. גם החזקים נשברים בסוף וחבל שלא קראנו את המפה ולא ידענו באיזו מצוקה היית".

"זוכר עוד את הימים שהיינו רצים בבית של סבתא רבקה, זוכר כמו אתמול את הבר מצווה המפוארת שלך ושל יעקב אחיך באולמי ארגמן, ולימים שגדלנו היית מזמין אותי לקפה הבימה למסיבות של כל המי ומי .והייתי בא לקריה לבקר אותך ואת יעקב הנסיך. תמיד היית במרכז העניינים, וראו זאת היום. שמור על כולנו מלמעלה, על אבא מיורקה ואמא יהודית המדהימים".

עידן, גיסו של חיים, סיפר: "אני רוצה לשתף איך לפני חצי שנה קנית לי תפילין ואמרת לי, לאט לאט בדרך שלך תתחבר ותניח, תעשה מה שטוב לך, בלי לחץ של הסביבה, והיית מתקשר אלי בבקרים ושואל אותי, 'נו הנחת?'. והרבה פעמים לא היה לי נעים ממך, אז הייתי אומר לך, בטח הנחתי, רק כדי שלא תרגיש שקנית סתם. אז אני מבטיח לך שכל בוקר מעכשיו, אני אתחיל להניח באמת את התפילין וכך הזיכרון שלך יהיה חלק ממני כל יום מחדש. היית בן אדם מדהים שתמיד רצה לעזור ולקדם אחרים עם אכפתיות ואנרגיות בכמויות שרק לך היו. ככה כולנו תמיד נזכור אותך. אנחנו נשמור על מה שצריך פה ואתה תשמור עלינו מלמעלה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר