צילום: Polydeuces / shutterstock.com/
צילום: Polydeuces / shutterstock.com/

לילה לא שקט: מסיבת הטבע בחולות שהעירה את תושבי חולון – הסתיימה במעצרים

בוקר טוב חולון. גם אתם לא הצלחתם לישון הלילה בגלל הרעש? זה מה שקרה בחולות שכונת מולדת

פורסם בתאריך: 26.4.19 10:58

רבים מתושבי חולון שמעו הלילה את הרעשים שבקעו מהרמקולים הענקיים שהוצבו בחולות שכונת מולדת, שם התקיימה מסיבת טבע המונית. צלילי המוזיקה האלקטרונית נשמעו גם באזורים מרוחקים יותר בעיר. בעקבות הרעש הבלתי פוסק, לא מעט תושבים התלוננו במוקד המשטרה. לפנות בוקר (שישי) הגיעו שוטרים למקום, ועכבו לחקירה כמה מהמארגנים.



במהלך הלילה החלה להישמע מוזיקה באזור החולות וכאמור, גם באזורים מרוחקים יותר. תושבים שהיו מספיק ערניים הגיעו למקור הרעש וגילו שבמקום נערכת מסיבת טבע המונית, שלוותה כמובן במערכת הגברה ולא מעט אלכוהול.

בעקבות המסיבה היו תושבים שתהו מדוע בעיריית חולון לא מנצלים את שטח החולות להופעות רוק ומסיבות המוניות, היו גם מי שהצטרפו לחגיגה, אבל תושבים רבים התלוננו על הרעש הבלתי פוסק ופנו למשטרה.

בעקבות התלונות נשלחו שוטרים למקום שהפסיקו את המסיבה ועצרו כמה מהמארגנים.

"מה שהדאיג אותנו במיוחד זה לא הרעש או ההפרעה למנוחת התושבים, אלא מה יקרה אם כמה מהצעירים יאבדו את הראש, יתעלפו או יאבדו הכרה, כמו שקורה לא פעם במסיבות מהסוג הזה", הסביר תושב חולון.

מדוברות משטרת מרחב איילון נמסר כי "הבוקר (שישי), בעקבות דיווחים על רעש חריג, שוטרים פתחו בסריקות בחורשה בגזרת חולון. מהלך הסריקות אותרה 'מסיבת טבע' בהשתתפות מאות צעירים. האירוע אשר התקיים ללא תנאי רישוי בהם אבטחה ורפואה הופסק על אתר ועוכבו שני חשודים בהפקתו".

עוד נמסר כי נתפס הציוד ששימש להפקת האירוע וכי המשטרה רואה במסיבות טבע, שפועלות ללא רישיון, גורם מסכן חיים, ולכן פועלת לאיתורן והפסקתן תוך נקיטת הליך פלילי נגד החשודים בהפקתן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. מוסדי

    "מה שהדאיג אותנו במיוחד זה לא הרעש או ההפרעה למנוחת התושבים, אלא מה יקרה אם כמה מהצעירים יאבדו את הראש, יתעלפו או יאבדו הכרה, כמו שקורה לא פעם במסיבות מהסוג הזה"
    כן בטוח שזה מה שהדאיג את מי שהתקשר למשטרה..

  2. הורה 35

    באמת היה שם אלכוהול ?! אוי ווי ..
    רגע מחוץ ל"קומזיץ" לא יכלו לצרוך אותו ?
    אז זה היה הופך את זה לבסדר אם היו פחות אנשים
    או שפשוט היה עדיף שהם היו מתארגנים על מסיבת אוזניות ? יאאאלה עיר של צרי עין עדיף שיהנו בחולות מאשר שיזרקו בגינות ויעשו שם רעש .. ואם זה בכל זאת הגיע לאן שהו .. באים מבקשים להמניך יפה וממשיכים הלאה .. אבל לא .. צריך להצדיק את הזגל שהוסיפו לנו לארנונה ..

    אה ולא יודע על אילו "חלקים מרוחקים יותר של העיר" אנחנו מדברים .. אבל בח300 לא שמעו כלום .. !

  3. יוסי

    איזה גברים משטרת מרחב איילון. איזה תיאורים דרמטיים. נפתח בהליך פלילי..פשששש..וווואו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר