חנה הרצמן. צילום: תמר מצפי

פנייה למבקר המדינה נגד העסקתה של חנה הרצמן

סערה בחולון לאחר שנחשף כי מנכ"לית העירייה לשעבר, שאולצה לעזוב את תפקידה ולהחזיר כספים לקופה הציבורית, מונתה ליועצת בעיריית בת ים

פורסם בתאריך: 1.5.19 10:28

חשיפת "השקמה חולון" על מינויה של חנה הרצמן, מנכ"לית עיריית חולון שלעבר, לתפקיד יועצת עיריית בת ים, עורר גל של תגובות וקריאות לראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לבטל את המינוי.

כפי שפורסם כאן, אתמול (שלישי), הרצמן שמונתה לתפקיד היועצת בבת ים, לאחר שנאלצה לעזוב את תפקידה בחולון אחרי 20 שנה, בעקבות דו"ח חריף של מבקר המדינה, שמצא כי השתמשה בכספי העירייה לצורכיה הפרטיים, כולל נסיעות לחו"ל. לאחר פרסום הדו"ח לפני כשלוש שנים פרשה הרצמן ואולצה להחזיר 43 אלף שקל.



בעקבות הפרסום ב"השקמה חולון", פנה חבר מועצת העיר חולון, מיקאל בוזגלו, לראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, ודרש ממנו "לבטל לאלתר את המינוי המוזר והמזיק הזה שיוביל את בת ים לתהום".

"כמי שמחנך לערכים, שקיפות וניקיון הרפש בשלטון המקומי אין אני מבין כיצד אותה חנה שחויבה להחזיר עשרות אלפי דולרים שלקחה כסף והשתמשה בו לצרכיה הפרטיים, מצאה תפקיד בעיריית בת ים?", ציין בוזגלו בהמשך מכתבו, "לאחר שנאלצה להסתלק מתפקידה בחולון ניסתה את מזלה ברמת גן, שם הבינו התושבים שלא יאפשרו לדמות שנויה במחלוקת שכזו להיות חלק מניהול העיר  ולבסוף מצאה עצמה הגברת שגנבה מכספנו בחוץ".

ליאורה פור

בנוסף, ליאורה פור מהמשמר החברתי בחולון, שפעל להשבת הכספים לקופת עיריית חולון, פנתה אתמול למבקר המדינה בנושא. "זה הזוי שמתקיימת חקירה של היחידה לחיוב אישי כנגדה בעקבות דו"ח מבקר המדינה והיא מועסקת בעירייה אחרת", אומרת פור ומוסיפה: "זו שערוריה. מאיפה יש לעיריית בת ים כסף ליועצת? אין להעסיק עובד ציבורי שסרח בתפקיד ציבורי אחר".

בתגובה לטענות נמסר מעיריית בת ים: "חנה הרצמן מוכרת בשלטון המקומי כמנכ״לית הטובה ביותר בארץ, שבמשך 20 שנה הפכה את חולון לסיפור הצלחה בין לאומי. עיריית בת ים גאה שהרצמן נבחרה לשמש כיועצת חיצונית בנושאי תרבות ותיירות, בהיקף של כמה שעות בחודש. הנהלת העיר תמשיך לעשות כל מה שאפשר כדי להתייעץ עם אנשי המקצוע הכי טובים בארץ, על מנת להוציא את בת ים ממצבה הקשה ולהפוך אותה לעיר מובילה בכל התחומים״.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    חולון סיפור הצלחה בינלאומי מה זאת הבדיחה הזאת עיר משעממת ואפרורית

  2. דודו

    לראש העיר ברוט. אני אחד מאלפי המצביעים עבורך כאדם שיבוא ויציג שקיפות וניקיון כפיים.אין זה הולם להוציא הודעות תמיכה מטעם עירית בת ים לעובדת שפוטרה בעיקבות דו"ח חמור של מבקר המדינה גם אם מדובר בעובדת הטובה ביותר. אל תיתן ידך לנורמות שיביאו אסון על המינהל התקין בשילטון המקומי ובכלל במדינה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר