בקריית מיכה מחכים לדגלי ישראל: "גם השנה העירייה שכחה אותנו"

בעוד חולון מקושטת בדגלים, בשכונת קריית מיכה חוששים שגם הפעם, כמו בשנתיים האחרונות, הם נשכחו: "עדיף שנעבור לבת ים"

פורסם בתאריך: 2.5.19 16:27

תושבים מקריית מיכה טוענים כי גם השנה הם נשכחו על ידי עיריית חולון. נכון להיום (חמישי), לא נתלו דגלים בשכונה, בעוד שבחלקים רבים ברחבי העיר הוצבו דגלים. בעקבות פניית "השקמה חולון", מסרו בעירייה: הדגלים יונפו בשכונה בקרוב.



ברחבי חולון כבר מורגשת אווירת חג העצמאות ברחובות. אולם תושבי קריית מיכה, הממוקמת מצדו השני של כביש האיילון ובשל כך מנותקת משאר חלקי העיר, עדיין ממתינים לדגלים.

בעוד שבוע יצוין יום העצמאות. חגיגות המוניות יתקיימו ברחבי העיר, יחד עם מופע זיקוקים מרהיב. כמו בכל שנה, מתקשטת העיר בדגלי המדינה, אבל לא בכל השכונות.

"אני מעדיף שיעבירו אותנו לבת ים כמה שיותר מהר", אומר עמנואל לוי, תושב השכונה. "דיברתי עם הפיקוח העירוני אתמול בנוגע לדגלים ומסרו לי ש'יעבירו את זה הלאה'. שאלתי: 'כל העיר מלאה דגלים. מה עם קרית מיכה'?".

לוי מוסיף כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה התושבים פונים ומבקשים לתלות דגלים. לטענתו גם בשנים הקודמות התלוננו תושבי השכונה על כך שהעירייה שוכחת אותם. "גם בשנה שעברה לא תלו דגלים עד שהתקשרתי להתלונן. גם לפני שנתיים זה קרה, ואז נאמר לי שיש קבלן חדש שלא הכיר את השכונה, בזמן שבכל חולון ובת ים תלו דגלים".

מסיור בקריית מכה עולה כי כל עמודי התאורה שברחובותיה, לרבות רחוב חכמי ישראל (לשעבר התנאים), נטולי דגלים. זאת, למעט עמוד בודד שכלל דגל אחד. לעומת זאת, לכל אורכו של רחוב התנאים שבשכונת ג'סי כהן הסמוכה, כבר נתלו דגלי כחול לבן.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "תליית הדגלים טרם הסתיימה והערב יתלו דגלים נוספים לרבות ברחוב חכמי ישראל בקריית מיכה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר