תושבת חולון שהותקפה במהלך ריצת בוקר: "קפאתי במקום"

תושבת חולון שהותקפה והוטרדה מינית, מספרת ל"השקמה חולון" על רגעי הפחד וההפתעה לאחר שזר התנפל עליה

פורסם בתאריך: 5.5.19 14:26

ביום חמישי, בשעה 05:00, יצאה כהרגלה אלינור ברגר, תושבת חולון, לריצה באזור מגוריה. אלא שאז הותקפה והוטרדה מינית, כאשר גבר הגיח ולפת אותה בכוח. אלינור המבוהלת, שהסכימה להיחשף, אומרת ל"השקמה חולון": "פתאום הפחד מצא מקום בליבי".



אלינור, בת 33, נשואה, עוסקת בייעוץ זוגי ובגישור ובבעלותה משרד עורכי דין מצליח. היא חובבת ריצה, ומקפידה לרוץ גם במסגרת קבוצת הריצה של רוברט, קבוצה מאוד מוכרת בעיר. מסלול הרצים במסגרת הקבוצה הוא באזור חולון ובבקרים בנע המסלול בסביבת המדיאטק וח-300.

ביום חמישי האחרון, כשהגיעה אלינור לרחוב דגניה, היא פתאום הותקפה. "קמתי בבוקר לאימון כרגיל, למפגש של קבוצת הריצה בגולדה, קרוב לביתי", משחזרת אלינור, "יצאתי לדרך, התחלתי בתרגלי חימום וריצה קלה כדי להגיע כבר מוכנה למפגש. הלכתי מרחוב ההסתדרות לרחוב דגניה, ועברתי דרך מגרש חולי שבו חונים רכבים. פתאום הבחנתי בכך שמישהו הולך אחרי, משהו בי אמר לי להאט ולתת לו לעבור, ואז הוא פתע לפת אותי ותפס לי את הישבן בכוח. הייתי המומה וקפאתי במקום".

אלינור התעשתה בתוך שניות. "הסתובבתי והתחלתי לצעוק עליו הוא ברח, לכיוון מגרש החניה ומשם לא ראיתי אותו. המשכתי לצעוק עליו, קראתי לו פחדן, ואז הוצאתי את הטלפון הנייד והתקשרתי למשטרה", היא ממשיכה, "השוטרים הגיעו אחרי כרבע שעה, אבל אני לא שקטה נפשית".

" זה יכול לקרות לכל אחת. למזלי לא קפאתי, אחרי שהתוקף ראה שאני לא קופאת, הוא פחד. מאז אני לא מפסיקה לחשוב על זה שאיך אמון בבני אדם יכול להישבר כל כך מהר ואיך עכשיו הפחד יימצא מקום בליבי".

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר