משפחת ששון עם עליזה ז"ל (יושבת בכיסא גלגלים)
משפחת ששון עם עליזה ז"ל (יושבת בכיסא גלגלים)

מוטי ששון נפרד מאחותו: "סבלה כל חייה"

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, סופד לאחותו עליזה שהלכה לעולמה אתמול באופן פתאומי: "ביום שישי הייתי אצלה. היא הייתה חזקה, יציבה, ושום דבר לא סימן על העומד לקרות"

פורסם בתאריך: 15.5.19 09:58

ביום שישי האחרון נסע ראש העירייה מוטי ששון לבקר את אחותו עליזה. אתמול בשעת צהריים כשישב בלשכתו, והתכונן לישיבת המועצה לאישור התקציב שהתקיימה, קיבל את הידיעה המרה על מותה של אחותו עליזה ששון מזרחי. בת 66 במותה.



"אחי יהודה צלצל אליי ואמר שיש לו בשורה רעה", מספר ששון הבוקר (שני) ל"השקמה חולון", קפאתי על מקומי אבל בשום מקום לא חשבתי על עליזה אחותינו היקרה והאהובה. כשהוא אמר לי נכנסתי להלם שנמשך עד עכשיו ולבטח יימשך. לא האמנתי, הרי רק בשישי האחרון הייתי אצלה, היא הייתה חזקה, שום דבר לא בישר על האסון שעתיד לקרות".

"עליזה הייתה אחותנו הצעירה, אהובה ויקרה לכולנו. אנו האחים ביקרנו אצלה באופן קבוע, לפעמים באים יחד ולפעמים כל אחד לחוד, מה שיוצא. רק בפברואר האחרון התכנסנו כל בני המשפחה וחגגנו לה יום הולדת".

"עליזה סבלה כל חייה", הוא ממשיך ואומר, "הגורל התאכזר אליה ולא היו לה חיים קלים. זה כואב מאוד. הבשורה המרה לא צפויה. הרגשתי כאילו מישהו הנחית פטיש על ראשי וככה אני מרגיש גם עכשיו. זה כאב לב גדול. כאשר שמעתי על מה שקרה הרצון המיידי שלי היה ללכת אליה ולראות אותה. להיות קרוב אבל התכנסנו בני המשפחה יחד עטופים ביגון גדול".

יצוין, כי ששון איבד לפני כ-10 את אימו ולפני פחות משלוש שנים את אחיו ד"ר אליהו ששון מזרחי, רופא בכיר שהלך לעולמו אחרי מחלה קשה.

עליזה ששון מזרחי תובא למנוחה אחרונה היום בשעה 13:00 בבית העלמין בחולון בשער החדש. המשפחה תשב שבעה ברחוב שנקר 58.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר