ילדים
צילום אילוסטרציה: ESB Professional /

"בית הספר של החופש הגדול" בחולון: כל הפרטים

השעות, המחירים והפעילויות: כל מה שעליכם לדעת לקראת החופש הגדול

פורסם בתאריך: 16.5.19 16:24

עיריית חולון פתחה להרשמה את תוכנית "בתי הספר של החופש הגדול", שעליה כבר הכריז משרד החינוך. התוכנית פועלת לקיום מסגרות חינוכיות בימי החופש הגדול. בחולון יופעל המיזם על ידי רשת קהילה ופנאי ויתקיים בתוך המרכזים הקהילתיים בעיר.



התוכנית כוללת הפעלה של מסגרות חינוכיות  לתלמידי כיתות א'-ג', בימי החופש הגדול,  במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר על בסיס בתי הספר הקיימים. אותן מסגרות יופעלו באמצעות צוות חינוכי, שיכלול מורים, מדריכים, פרחי הוראה ומד"צים.

"בית הספר של החופש הגדול" יתקיים בחולון בין ה-1-21 ביולי, החל מהשעה 08:00 ועד 13:00 כל יום.

במהלך הפעלת התוכנית יעסקו הלומדים בפעילות תרבות העשרה בנושא "מגלים עולם" ויעסקו בתכנים חברתיים ערכיים בדגש על מעורבות חברתית ועידוד קריאה. במהלך התוכנית יתקיימו פעילויות העשרה בתוך ביתי הספר , קיום חוגים ויציאה לפעילות חוץ.

כמו כן, פעילות משותפת להורים ולילדים תתקיים בשעות אחר הצהריים, בכל בתי הספר, בין התאריכים 18-17 ביולי. בנוסף, התלמידים יקבלו בכל יום ארוחה קלה הכוללת כריך.

עלות ההתשתתפות בתוכנית עומדת על 300 שקל לתלמיד. להורים תהיה אפשרות לרישום לצהרון שיפעל עד השעה 16:00 בעלות של 637 שקל. ההרשמה לתוכנית תיפתח ב-26 במאי ויסתיים ב-13 ביוני.

בעיריית חולון מדגישים כי על מנת להפעיל את התוכנית בכל בית ספר, דרושה כמות של 70 תלמידים לפחות. במידה שלא תתאפשר פתיחה של תוכנית בבית הספר מסוים, יוכלו התלמידים שכבר נשרמו להשתתף בתוכנית בבית הספר הסמוך.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר