צפו: כך חגגו תושבי חולון את ל"ג בעומר

למרות מזג האוויר השרבי והאיסור על הדלקת מדורות, היו תושבים שהעדיפו לחגוג עם מדורות גם בסמוך לבנייני מגורים. באחד המקרים זה נגמר בנס ללא נפגעים

פורסם בתאריך: 23.5.19 10:41

למרות השרב והאיסור של עיריית חולון על הדלקת מדורות, אלפים מתושבי חולון יצאו לחגוג אתמול (רביעי) את ל"ג בעומר.

כזכור, בעקבות ההתראות על מזג אוויר חם ויבש באופן קיצוני עד לסוף השבוע, הודיע נציב כבאות וההצלה לישראל, רב טפסר דדי שמחי, על צו המגביל את הדלקת המדורות לשיקולן של הרשויות המקומיות. לפיכך, אסרה עיריית חולון באופן מוחלט על הדלקת המדורות ברחבי העיר, פרט לשטח החולי שבפינת הרחובות גולדה מאיר וראובן ברקת. כמו כן, העמידה עיריית חולון לרשות התושבים מגוון פעילויות אלטרנטיביות, במקום הדלקת המדורות המסורתית הגורמות לזיהום אוויר כבד מדי שנה.



כבר בשעות הערב המוקדמות התקיים מופע אש מבית הסביבטרון, שבוצע על ידי אמנית אש מקצועית. כמו כן, התקיימו אירועים נוספים, כמו סיור עששיות בחולות חולון, חדר בריחה בטבע ועוד.

יחד עם זאת, לא כולם כיבדו את איסור הגורף להדליק מדורות, ובאזורים רבים בעיר נצפו מדורות, חלקן גדולות, וחלק גם בסמיכות למבני מגורים. בשעות הערב המוקדמות החלו להגיע דיווחים על מדורות שהודלקו באזור החולות בסמוך לרחוב דוד אלעזר ומנחם בגין. בין השעות 20:00 – 22:00 נצפו כעשר מדורות גדולות בשטח זה עם עשרות משתתפים.

בנוסף, מספר מדורות הודלקו גם בסמוך לרחוב מטולה שבשכונת קריית שרת, חלקן בצמוד לעצי החורשה. לא רחוק משם, בחולות מולדת, בסמוך לשכונת גבעת חולון גם הודלקו מדורות. הדלקת המדורות לא פסחה גם על צפון העיר, כאשר בשכונת תל גיבורים הודלקו מספר מדורות כשחלקן היו בסמוך לבנייני מגורים.

בסביבות השעה 22:00 התקבל דיווח על אש שיצאה משליטה בתוך אתר בנייה שברחוב אהוד מנור,  ככל הנראה בעקבות מדורה פיראטית שהודלקה באזור. כוחות הכיבוי שהגיעו אל הזירה הצליחו להשתלט על האש תוך זמן קצר ולא היו נפגעים.

תנאי השרב הכבד ימשיכו ללוות את האזור גם היום ומחר. לפיכך, האיסור להדלקת מדורות ברחבי העיר תהיה תקפה גם הערב. מזג האוויר היום יהיה 38 מעלות ומחר כ-40 מעולות.

הערב יהיה חם ויבש בצורה קיצונית וכמו כן ינשבו רוחות מזרחיות בשירותי הכבאות מבקשים מהציבור לנהוג במשנה זהירות בעקבות מזג האוויר הקיצוני.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר