צוות מחלקת העיניים ב'וולפסון' במפגש אסטרטגי. צילום: דוברות וולפסון
צוות מחלקת העיניים ב'וולפסון' במפגש אסטרטגי. צילום: דוברות וולפסון

מכון עיניים חדש בוולפסון. כל הפרטים:

פרופ' גיא קליינמן, מנהל מערך העיניים בוולפסון: "ההון האנושי מביא אותנו למצוינות"

פורסם בתאריך: 26.5.19 14:05

בסוף השבוע האחרון התקיים מפגש מיוחד במחלקת העיניים במרכז הרפואי וולפסון. המפגש נועד לעצב את דמותו של מערך העיניים החדש בבית החולים.



הנהלת המרכז הרפואי וולפסון ליוותה את הכנס אשר התקיים ביום שישי האחרון. ביניהם ד"ר איריס קלירס, סגנית מנכ"לית המרכז הרפואי, אלון רויז, מנכ"ל תאגיד הבריאות של בית החולים ואסתי אהרוני, סגנית מנהלת הסיעוד בבית החולים. כמו כן, השתתפו בכנס עובדי מערך העיניים ובהם רופאים, אחיות, תומכי רפואה ואנשי מנהל ומשק.

את מערך העיניים במרכז הרפואי וולפסון מוביל פרופ' גיא קליינמן אשר נימנה ברשימת הרופאים הטובים ביותר של המגזין "פורבס". פרופ' קליינמן פתח את הכנס עם חזונו האישי לקידום המחלקה ושיבח את יחסם החם של הצוותים המטפלים במחלקה.

"היום ניתנה יריית הפתיחה לתחילתו של תהליך אשר בסיומו נשיק במרכז הרפואי 'וולפסון' מכון עיניים חדשני ומתקדם", אמר פרופ' קליינמן והדגיש כי "הרבה מעבר למבנה יפה ומעוצב, ההון האנושי המקצועי שלנו, ללא ספק מביא את המערך כולו למצוינות והובלה".

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "כחלק מתנופת הצמיחה וההתקדמות של המרכז הרפואי וולפסון, המגובה גם במהלך תדמיתי שיצאנו אליו באחרונה, אנו נערכים בימים אלה להקמתו של מכון עיניים חדשני ומתקדם. אני גאה ושמחה על הובלתו של מנהל מערך העיניים, פרופ קליינמן, שמצליח לסחוף אחריו באמצעות מנהיגות ודוגמא אישית את כל אנשי המחלקה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר