תרומת שיער, בית הספר עתידים. הספר אורן ישראל. צילום: פרטי

תרומת שיער, כרטיס אדי ותחרות שירה: הפנינג בעתידים וישעיהו

בשני בתי הספר בחולון ערכו אירועים מיוחדים במטרה לתרום לקהילה. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 30.5.19 14:35

בבית הספר השש שנתי עתידים ובבית הספר ישעיהו נערכו שלשום (שלישי) אירועי הפנינג מיוחדים. בבית הספר עתידים נערך הפנינג תרומה לקהילה ואילו בבית הספר ישעיהו נערכה תחרות שירים בהשראת הארוויזיון בסימן הערך "אחדות זה כוח", אותו מקדמת השנה מערכת החינוך.



בית הספר ישעיהו:

בהשראת האירוויזיון נערכה תחרות מוזיקלית מרהיבה לתלמידי כיתות א' עד ו'.

במסגרת הערך השנתי שמקדמת מערכת החינוך – "אחדות זה כוח", בחרה כל שכבה שיר ישראלי, חיברה לו מלים חדשות בנושא האחדות ואף הכינה העמדה מקורית שכוללת ריקוד ותלבושות.

האירוע המוזיקלי נערך בחצר בית הספר בנוכחות ההורים, צוות המורים וההנהלה. בסיומו, דירג הקהל באמצעות אפליקציה ייחודית את השירים ונתן ניקוד. ממש כמו בתחרות האירוויזיון האמיתית.

בית הספר עתידים:

האירוע התקיים תוך שיתוף פעולה בין וועד ההורים והנהלת בית הספר. במסגרת ההפנינג, פעלה עמדת תרומת שיער עליה היה מופקד הספר אורן ישראל ובעזרת עמותת זכרון מנחם. כמו כן, נפתחה עמדה של עמותת אדי לתרומת אברים.

בדוכן של עמותת אדי, נאספו בתוך כשעתיים מעל עשרה אנשים אשר הצטרפו למאגר תורמי האברים. ובמקביל, בעמדת תרומות השיער נאספו כעשר צמות ומעל 10,000 שקל אשר נתרמו לעמותת זכרון מנחם. העמותה, בשיתוף פעולה עם חברת פנטן החליטה להעניק לחולות במחלת הסרטן את המענה שיביא רפואה לליבן – פאות טבעיות. את עלויות הייצור היקרות של הפאות, מממנת העמותה.

בעמותת זכרון מנחם מסרו כי "סרטן היא מחלה מסכנת חיים. לחולים יש די כאב, דאגות ופחדים. אבל דווקא תופעת הלוואי, אובדן השיער, היא זו שמסבה הכי הרבה צער וייאוש. נשירת השיער כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים, גוזלת מהחולות בסרטן את זהותן, את ביטחונן ואת כוחן הנפשי להתמודד ולהרפא. החולות מספרות כי אובדן השיער הוא הנושא האמיתי ששובר אותן בתקופת המחלה".

הפקת האירוע כאמור הייתה משותפת להורים והמורים. מנהלת האירוע מטעם ההורים הייתה אורלי ג'ורנו והעוזרים אלי אלשייך ואורן חגג'. זאת לצד הצוות החינוכי מטעם בית הספר, תמר הראל, ארז אימרה, שירין גלברד, תמי עתידים ויעל פרי דביר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר