לאחר הנישואים איבדו את ביתם בשריפה: "חיים בסיוט". צפו:

משה ואתי חסידוף, נשואים טריים שמתגוררים בדירה קטנה בעמק איילון, איבדו את כל רכושם בשריפה שפרצה במתחם לפני שבועיים: "רק התחלנו את החיים והכל נשרף"

פורסם בתאריך: 3.6.19 12:37

"הרגע המאושר בחיינו הפך לסיוט הגדול שלנו. רק נכנסו לדירה והתחלנו את החיים וכבר הכל נשרף". כך מספר משה חסידוף, בן 35, עובד כקבלן במחלקת התברואה בעיריית חולון. רק לפני חצי שנה הוא נישא לבחירת לבו אתי, קופאית בסופר. השניים אספו שקל לשקל, שכרו דירה צנועה של שני חדרים במתחם דירות בעמק איילון שבשכונת תל גיבורים, ואליה קוששו רהיטים וחפצים.

אבל לפני כשבועיים, ביום שבת בצהריים, בשעה שרבים מאיתנו ישנו את שנת הצהריים – אירע פיצוץ עז ברחוב עמק איילון 20 שבשכונת תל גיבורים. כוחות הכיבוי, מד"א והמשטרה הוזעקו למקום, כאשר החשש הגדול התמקד במצב של דליקה עם לכודים רבים, מהסיבה שמדובר במתם דירות שבו מתגוררות כמה משפחות.

למרבה המזל, הגעתם המהירה של הכוחות לשטח מנעה את תסריט האימים ונפגעים בנפש, ונזקי השריפה הסתכמו באובדן רכוש. בעבור משפחת חסידוף, שכל רכושם אבד להם בשריפה והם נותרו חסרי כל, מדובר במצב חירום של ממש.

"לפני שבועיים, לאחר שסיימנו לאכול את ארוחת שבת בצהריים, נכנסתי לישון מכיוון שהייתי צריך ללכת לעבוד בלילה, ואשתי נחה בחדר השני", משחזר חסידוף, "לאחר בערך חצי שעה שמעתי בום אדיר. חשבנו שאנחנו בחלום, לא הבנתי מה קורה. אשתי אמרה לי, 'קום, קום, יש שריפה'. קמתי בבהלה, ראיתי מלא עשן וברחנו מהבית. מזל ששירותי הכיבוי באו במהירות וכיבו את השריפה".

"מאז", הוא מספר, "אנחנו חיים בסיוט. מזוג מאושר שהחל את חייו בצעדים הראשונים, חיינו הפכו לסיוט. כשנכנסנו לבית השרוף וראינו שכל הרכוש שלנו הלך, שהכל עלה באש – ישבנו ובכינו. היינו חסרי אונים".

לדבריו, "הבנו משירותי הכיבוי שהשריפה נבעה מכשל במערכת החשמל במתחם. בעלת המתחם שיכנה אותנו בחדר וחצי שהיו לה פנויים במתחם, אנו ישנים על מזרנים ונותרנו חסרי כל. כעת, כל מה שאנו מבקשים זה – אם יש לכם כל דבר, מבגדים ועד מוצרי חשמל לבית, נורא נשמח לקבל. אנו נמצאים בעמק איילון 20. הניחו בכניסה ואנחנו ניקח".

משה מוסיף כי "מאז השריפה אשתי חיה בחרדות. היא הפסיקה לעבוד והמצב הכספי שלנו הוא בכי רע. כל המעוניין לתרום חפצים יכול להשאיר לנו אותם בפצח הבית, ברחוב עמק איילון 20".

כמו כן מי שמעוניין לעזור לבני הזוג ולתרום לנו יכול להעביר כסף לבנק דיסקונט, סניף 49, מספר חשבון 316842.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד

    מה עם הביטוח? מה עם המדינה אם זה ארוע הצתה לאומני? אה שכחתי זה משעמם את הקיסר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר