חודש הגאווה בחולון: דגל הגאווה בחזית בניין העירייה – פנייה למנהלי התיכונים לעסוק בנושא

ראש מינהל החינוך בעיריית חולון פנתה למנהלי בתי הספר היסודיים: "עלינו, אנשי החינוך, מוטלת האחריות המוסרית והמקצועית לחנך לתפיסות עולם שוויוניות"

פורסם בתאריך: 4.6.19 14:54

דגל הגאווה הונף היום בחזית בניין עיריית חולון, לציון חודש הגאווה שחל החודש. כמו כן, פנתה ראש מינהל החינוך בעירייה, אריאלה קידר, למנהלי בתי הספר העל-יסודיים, והזמינה אותם לתלות את דגל הגאווה במוסדות החינוך. בנוסף, קידר הסבה את תשומת לבם של המנהלים לחשיבות העיסוק בנושא הקהילה הגאה בבתי הספר.



"הקהילה הלהט"בית", כתבה קידר, "מהווה חלק בלתי נפרד מכלל הקהילה החינוכית ועלינו, אנשי החינוך, מוטלת האחריות המוסרית והמקצועית לחנך לתפיסות עולם שוויוניות, מכבדות אדם ומכבדות חוק, להעניק לתלמידים כלים רגשיים, ערכיים והתנהגותיים לשמירה על זכויות אדם ולהתנהגות שמעניקה יחס של שוויון כלפי כל אדם באשר הוא אדם, בלא קשר לנטייתו המינית או זהותו המגדרית".

עוד כתבה קידר כי "עלינו להביע עמדה נחרצת נגד גילויי שנאה כלפי חברי הקהילה על בסיס נטייתם המינית וזהותם המגדרית. חודש הגאווה מהווה הזדמנות לקיים עם התלמידים דיונים ושיחות להעמקת הידע שלהם באשר לקהילה הלהט"בית ובאשר לזכויות חבריה ליחס של כבוד, שוויון וקבלה. חשוב  שהעשייה החינוכית תבוא לידי ביטוי בעשייה מערכתית, בתוכניות ובפעילויות במסגרת שיעורי כישורי חיים, בהכרת הארגונים התומכים בחברי הקהילה, ברכישת ידע על הנושא ובמתן תמיכה אישית למורים ולתלמידים להט"בים ולמשפחותיהם".

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ביזאיון ! במקום לתלות דגל ישראל, שמים לי דגל של חברה הגאה.
    מדוע הילדים שלי חייבים להסחף לכל הדברים האלה בגיל כזה קטן ?

  2. משה חצבאני חולון

    חבל לקלקל את הנוער ולשטוף להם את המחשב בעירנו חולון שסטיה מינית זה דבר טוב ולגיטימי בבקשה זה סכנה לעם ישראל בחור צריך להקים משפחה אשה ילדים לא לבזבז החיים בחינם בגלל הנאות מדומיינים רגעיים חבל שאתם נותנים יד לזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר