טרגדיה בחולון: ניסה לתקן את המזגן ונפל אל מותו

"זה מתסכל, כל כך מתסכל, תאונה אחת, דבילית ומטופשת ואתה איננו צחי", כך ספדה לו אחותו

פורסם בתאריך: 6.6.19 13:10

בן 46 מחולון, שיצא לתקן את המזגן מחוץ לביתו, נפל אל מותו. ההרוג, צחי ליבק, הותיר אחריו הורים ושתי אחיות.

"צחי מת מוות מיותר. הוא בסך הכל יצא לתקן את המזגן כי היו לו חם והוא נפל ומת", כך אומרים חבריו של שמתקשים להתאושש מהמקרה שאירע לפני כשבועיים, בימי השרב הגדול.



ליבק התגורר בחולון עם הוריו. הוא עבד בקבוצת SHLOMO SIXT כסוכן מכירות. ביום חמישי לפני שבועיים, בעיצומו של השרב, המזגן החל לקרטע. ליבק שהתקשה לחזור לישון בגלל החום הכבד, ניסה בשעת לילה מאוחרת לתקן את המזגן התלוי מחוץ לבית, הוא רכן לעברו דרך המרפסת שבקומה השנייה, ובשלב מסוים איבד שליטה ונפל.

המקרה אירע בערב ל"ג בעומר, ותושבים שחגגו מחוץ לבית הבחינו בו, כשהוא מוטל על הקרקע. הם הזמינו את כוחות ההצלה, אבל מאמצי ההחייאה לא הועילו ולא נותר אלא לקבוע את מותו.

מותו של ליבק היכה בהלם את מנהלו במקום עבודתו, אוראל עוזרי, שמספר: "צחי היה איש מדהים, איש שקט ומופנם. הוא היה איש עבודה ולאף אחד לא הייתה מילה רעה עליו. כולם כיבדו אותו. המוות שלו כואב לי גם כחבר".

יעלה אחותו של ליבק, ספדה לו על קברו, ואמרה: "צמד המילים הזה – אח שלנו, כל כך נפוץ אצלנו במדינה, כל אחד הוא 'אחי' ו'אח שלי', אבל אתה, אתה באמת היית אח שלי ושל ורד"

"מי שהכיר אותך יודע שכשם שהיית גדול פיזית באותה מידה היית עדין ורגיש. מצד אחד איש מכירות רעב שמחפש את העמלה ואת העסקה הבאה, ומהצד השני 'דובון אכפת לי' רגיש, שרואה את הפרטים הקטנים ונוטה להתעכב ולעכב עליהם".

"צחי, היית לייט בלומר, והרבה עדיין לא הספקת אח שלי. כמה חיכינו שדברים טובים יבואו לפתחך ואתה תפרח ותזרח כפי שמגיע לך לפרוח ולהצליח. זה מתסכל, כל כך מתסכל, תאונה אחת, דבילית ומטופשת ואתה איננו צחי. זה בלתי נתפס ומרגיש שגורל אכזר הסתובב לו באותו לילה ושיחר לטרף".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר