רויטל הללי (מתוך הפייסבוק)

חולון נפרדת מהגננת אהובה: גידלה דורות של ילדים

מותה של רויטל הללי, בת 46, היכה בהלם רבים מתושבי חולון: "כל הילדים היו קשורים אליה"

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:20

מכריה של הגננת הוותיקה של גן שושן בחולון, רויטל הללי ז"ל שהלכה ביום רביעי האחרון לעולמה, לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה, קיבלו בהלם ובכאב את הידיעה הקשה על מותה.

הללי שהייתה אחראית על חינוכם של דורות של ילדים. בת 46 במותה, הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים.



עם פרסום דבר מותה, רבים מתושבי חולון שהכירו את הללי הביעו את כאבם וספדו לה, סיפרו על הגננת שדאגה לכל אחד מהילדים שהכירה, לאחר שכבר עזבו את הגן. "היא הייתה מדהימה", מספרת אילנית קיטזוני, שבנה התחנך בגן של הללי לפני כעשור. "היא הייתה מלאכית. כל הילדים היו קשורים אליה. תמיד היא הייתה עם חיוך ענקי בבוקר וידעה למנף ולהעצים את הילדים".

"שמרתי איתה קצת על קשר בהודעות", ממשיכה אילנית, "היא תמיד דאגה מעבר, ותמיד היו שיחות איתה על איך להמשיך לסייע. היום הבן שלי בן 14 והחברים שלו היו בשוק כששמעו שהיא נפטרה. הוא בכה".

שירי נבו עבדה בגן הסמוך לגן שבו עבדה הללי, מספרת: "היא הייתה בחורה ממש מיוחדת שיכבדה את כולם. היה כיף לדבר איתה. ההורים מאוד אהבו אותה והיא הייתה מכילה את כולם. היא הייתה אישה מדהימה וגננת משכמה ומעלה. ידענו שהיא הייתה חולה אבל לא תיארנו לעצמנו שזה ייגמר ככה".

"רויטל תמיד חייכה ותמיד הייתה רגועה", מספרת מרינה שר שעבדה לצד רויטל, "היא הייתה אדם טוב, עדין נפש, אוהבת ומסורה לעבודה. היא הייתה אימא ואישה למופת. היינו קולגות וראינו המון גננות במפגשים, אבל היא הייתה מיוחדת. לאחרונה תפסתי את עצמי שאני לא רואה אותה בהשתלמויות ובמפגשי פיקוח ולא הבנתי למה. עכשיו אני מבינה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר