האם התמרור שמוצב באזור התעשייה בחולון חוקי?

תושב כפר סבא קיבל דוח מעיריית חולון, ולאחר שטען שהתמרור אינו חוקי – בוטל הדוח. אם כך, מדוע התמרור עדיין ניצב באותו המקום?

פורסם בתאריך: 10.6.19 16:24

תושב כפר סבא שהחליט לחנות את רכבו יום אחד בחולון מצא להפתעתו דוח חניה על שמשת המכונית. הוא החליט לערער על הדוח בנימוק שהתמרור המוצב שם אינו חוקי, ולאחר דין ודברים עם עיריית חולון היא החליטה להיעתר לבקשתו ולבטל את הדוח. ואולם, להפתעתו, כשחזר למקום לאחרונה הוא הבחין שהתמרור עדיין מוצב שם. בשיחה עם "השקמה חולון" הוא מבקש להזהיר את התושבים מדוחות פסולים וקורא לעיריית חולון לתקן את ההטעיה.



"בתאריך 23 בינואר השנה, קצת אחרי השעה 12 בצהריים, קיבלתי דוח בסך 250 שקל על חניה אסורה באזור התעשייה חולון, ברחוב המלאכה 39", הוא מספר, "הטענה היתה שחניתי בחניה המסומנת בתמרור חניה אסורה פרט לפריקה ולטעינה. היות שמדובר על שלט לא חוקי ומטעה, הגשתי ערעור לאגף הפיקוח בעיריית חולון, כולל פירוט הטענות וצילומים. הבהרתי כי במידה שהערעור יידחה, אני מבקש להישפט".

הנימוקים כפי שתיאר אותם בערעור היו כי התמרור אינו מוצב בנקודת ההתחלה של השטח שאסור לחניה אלא רק בסופו, אין סימון על גבי אבני השפה, התמרור אינו מוצב בניצב ל"חניה אסורה" וכן חלה טעות במספור התמרור. "אני מבקש לבטל את הדוח ולטפל בתמרור המטעה שגורם להטעיית נהגים ולקנסות לא מוצדקים", סיכם בערעורו לעירייה.

זמן קצר לאחר מכן קיבל מכתב מעיריית חולון ובו הודיעו לו כי קיבלו את הפנייה וכי היא בטיפול. ב-13 במאי, לאחר שפנה למחלקת פניות הציבור בתלונה שערעורו לא נענה יותר משלושה חודשים, קיבל האיש מכתב מעיריית חולון שלפיו ערעורו התקבל והדוח בוטל.

ואולם, מתברר שלמרות שערעורו התקבל, התמרור הלא חוקי לא טופל. "בשבועיים האחרונים הגעתי פעמיים למקום האירוע", הוא מספר, "ולהפתעתי ראיתי שלא תיקנו את השילוט וממשיכים לחלק דוחות לנהגים. רצוי שהעניין יתפרסם לציבור ואז אולי יטפלו בעניין. ברור לי כי רוב הנהגים משלמים את הדוח בלי לדעת שהתמרור אינו חוקי".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "התמרורים אושרו בוועדת התנועה המקומית ועומדים על מקומם כחוק. הדוח שניתן בוטל מסיבה אחרת ולא בשל אי חוקיות התמרור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר