ישיבת המועצה: דיון במשרד הפנים בנוגע לאיתנות הכלכלית. צפו:

חבר המועצה התעמת עם ראש העירייה והוצא מהאולם. אבל הייתה גם בשורה לדיירי המגדלים

פורסם בתאריך: 11.6.19 17:37

ישיבת המועצה שהתקיימה אתמול (שני) בחולון הייתה סוערת במיוחד. כאשר במהלכה הוציא ראש עיריית חולון, מוטי ששון, את חבר המועצה מיקאל בוזגלו.

לפני שיצא מהאולם העלה בוזגלו, מסיעת עידן חדש בחולון, הצעה לסדר לביטול תערוכת הצעצועים שאצרה חנה הרצמן, מנכ"לית העירייה לשעבר שפרשה לאחר דו"ח חמור של מבקר המדינה. "הוכח שהיא לקחה כספים מהקופה הציבורית והשתמשה לצורכיה הפרטיים והשיבה 43 אלף שקל לקופת העירייה", טען בוזגלו, "למרות שהיא אוצרת וזה בהתנדבות, אנחנו בחולון עיר הילדים נותנים במה לאחת כזו לדרוך כאן בעירנו? איפה המוסר? איפה הדרך? אנחנו צרכים להוקיע אנשים כאלה מקירבנו".

בתגובה אמר ראש ששון כי "חנה הרצמן אוצרת בתערוכה הנוכחית בהתנדבות מלאה, כמו שהיא התנדבה לאצור את כל התערוכות הקודמות בסדרה. היו שם מאות אנשים זו התערוכה הכי גדולה. ראיתי אנשים שבאו לראות את התערוכה הזו מכל קצוות הארץ".

לאחר מכן ביקש ששון להוריד את ההצעה מסדר היום. אבל ההצעה עלתה בכל זאת ונפלה. לאחר ההצבעה פנה ששון אל בוזגלו ואמר: "אני מציע לך לחזור מהדברים כי אמרת דברים שיש בהם הוצאת דיבה". בוזגלו מצדו לא נשאר בשקט ודרש להגיב להערה, וכשלא נענע סירב להמשיך בישיבה. ששון הורה לסדרנים להוציאו מן האולם.



ואולם, לפני הפיצוץ הספיק בוזגלו להפתיע את ששון, כאשר החמיא לו על כך שחולון דורגה במקום השלישי ברשימת הערים האיתנות כלכלית לשנת 2019, ולאחר מכן חשף כי ששון זומן לדיון במשרד הפנים. זאת, בשל האפשרות כי יבוטל מעמדה של חולון כעיר איתנה.

"האם לא היה מספיק חשוב לעדכן את חברי המועצה שהנך מוזמן לשימוע בשלישי ביולי?", הטיח בוזגלו. ששון השיב מצדו כי מדובר בעניין טכני של העברת כספים פנימית.

צפו בעימות בין מוטי ששון למיקאל בוזגלו:

מעיריית חולון נמסר בחולון כי "העירייה מובילה באיתנות וביציבות כלכלית ועומדת מזה שנים בצמרת הרשויות המקומיות החזקות, וזאת כתוצאה מניהול כספי יעיל, אחראי ומקצועי. לגופו של עניין, בשנת 2017 נשמרו חלק מההכנסות העצמיות של העירייה בתקציב הפיתוח במקום בתקציב הרגיל ועל כך נדרשים הסברי העירייה למשרד הפנים".

ממשרד הפנים נמסר: "מבירור עולה כי עיריית חולון זומנה לדיון במשרד הפנים בטרם ביטול מעמדה כעיר איתנה בשל אי עמידה בתנאי סעיף 232 א (ב')".

בנוסף, העלתה חברת המועצה קרן גונן, מסיעת חולון בראש, שאילתה בנוגע למצבה של שדרת המגדלים באזור ח-501.

גונן הביאה את תלונות ותסכול התושבים מכך שכבר מספר שנים השדרה נמצאת במצב של הזנחה ואינה מטופחת בניגוד למה שהובטח לתושבים. "התושבים מאוד מתוסכלים. הובטחו להם לפני הבחירות הרבה דברים. אני אשמח לדעת מתי הם יקבלו את מה שהובטח להם". אמרה גונן.

ששון הבטיח כי העבודות יתחילו כבר במחצית השנייה של 2019, כאשר הצפי לסיום הפיתוח הסביבתי של המגדלים הוא בשנת 2021.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אברהם

    מיקל בוזגלו רק בגללך ששון ראש עיר, אם לא היית מתמודד שי קינן היה מלך

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר