ימית 2000. לשעבר בריכת השלום צילום: טל קישרנבאום
ימית 2000. צילום: טל קישרנבאום

שמשון חן בעקבות סערת בגד הים: "אני לא אחראי על הציבור הדתי במדינה"

מנכ"ל החברה לבילוי ובידור חולון, מתייחס לסערת התושבת שסורבה להיכנס לג'קוזי בגלל בגד הים, ובכלל לאלטרנטיבות שיש למבקרים הדתיים

פורסם בתאריך: 17.6.19 15:42

בעקבות סערת בגד הים בימית 2000, אומר מנכ"ל החברה לבידור חולון, שמשון חן: "אני לא אחראי על הציבור הדתי במדינה, אלא על מה שאני אמור לשמור עליו וזהו".

אתמול התעוררה הסערה, בעקבות פוסט שפירסמה אישה דתיה שטענה כי סורבה להיכנס לג'קוזי בספא שבימית 2000 משום שלבשה בגד ים צנוע.



האישה, תהילה קעטבי דרורי, טענה כי בפוסט שהעלתה לפייסבוק כי ביום שישי האחרון, עת בילתה במתחם הספא, מנעו ממנה הסדרנים בפארק המים להיכנס לג'קוזי. זאת משום שבגד הים הצנוע שלבשה לא תאם את כללי הרחצה ההיגייניים לטענתם.

"כשבאתי להיכנס לג'קוזי, בא אלי שומר שעמד בכניסה למקום ואמר שאני לא יכולה להיכנס", כך כתבה, "הסתכלתי עליו במבט משונה ושאלתי למה. 'בגלל מה שאת לובשת', הוא ענה". היא הוסיפה כי "פה המקום לציין שהבגד שהיה עלי הוא בגד ים לייקרה לכל דבר שנרכש במאות שקלים, על מנת שיעמוד בכל התקנים הנדרשים לבגד ים. הסברתי למאבטח של המקום שמה שנמצא עלי זה לא חולצה וחצאית רגילים, אלא בגד ים לכל דבר והוא מוזמן לגעת בעצמו ולהרגיש. התשובה הייתה חד משמעית: אסור".

 

הפוסט שהעלתה קעטבי דרור העלה את סוגיית המבקרים הדתיים בפארק המים בחולון, ימית 2000. בפארק מתקיימים ימי רחצה מופרדים לגברים ולנשים עבור הציבור הדתי. היום, 17 ביוני, תותר כניסת נשים בלבד אל מתחם הבריכה החיצונית ומגלשות המים של הפארק מתשע בבוקר עד שש אחר הצהריים. המגלשות ומתקני המים ייסגרו כבר מהשעה חמש וחצי.

מחר, יום שלישי, 18 ביוני, יתקיים יום רחצה לגברים בלבד באותה המתכונת. ואולם, הרחצה המופרדת תתקיים אך ורק באזורים החיצוניים של פארק המים ולא תכלול את החלק המקורה שבו שוכנים מתחמי הספא והג'קוזי. כך, למרות שמתקיים יום רחצה לנשים בלבד, הג'קוזי עדיין יהיה מחוץ לתחום בשבילן.

מנכ"ל החברה לבידור ובילוי בחולון, שמשון חן, מתייחס לאלטרנטיבות שעומדות לנשים דתיות, יהודיות ומוסלמיות, אשר מבקשות לרחוץ במתקני הג'קוזי תמורת תשלום מלא ובה בעת לשמור על צניעותן, ומודה כי לא קיימות חלופות לנשים דתיות לרחוץ בג'קוזי על פי כללי הצניעות, וכי הדבר היחיד שמנחה את ההנהלה הוא שמירה על הוראות הרחצה.

"זה לא התפקיד שלי", אומר חן ל"השקמה חולון", "בג'קוזי ובספא אנחנו מאוד מקפידים בגלל הטמפרטורה ורמת הכלור שהיא פי שלושה, והזמן המוקצב שמותר להיות שם הוא עד עשר דקות ולא יותר. אני לא אחראי על הציבור הדתי במדינה אלא על מה שאני אמור לשמור עליו וזהו".

מהנהלת ימית 2000 נמסר בתגובה: "פארק המים פועל תחת רגולציה קפדנית של משרד הבריאות המחמירה יותר בספא. במקום קיימות בריכות ג'קוזי בספא עם מים חמים בטמפרטורה של כ-40 מעלות וכמות חומרי חיטוי גבוהים מבריכות שחייה רגילה ולכן גם השהות קצרה מהרגיל. ימית 2000 פרסמה באתר האינטרנט שלה את כללי הלבוש וההתנהגות במתחם הספא וכן בכניסות לאתר בסמוך לקופות רכישת הכרטיסים. אנו מקפידים הקפדה יתרה על תנאי התברואה וההיגיינה במקום ציבורי. אין אנו מפלים בשל דת, גזע או מין ובכלל אלא רק לטובת בריאות הציבור והיא בראש סדר העדיפויות שלנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר