צילום: Potstock / shutterstock.com

יותר סיורים: היערכות מיוחדת בחולון לקראת חופשת הקיץ

השיטור העירוני בשיתוף עיריית חולון גיבשו את ההיערכות המיוחדת לקראת הקיץ, במטרה למנוע מקרי אלימות, ונדליזם ושתייה מופרזת של אלכוהול. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 19.6.19 13:44

היערכות מיוחדת של המשטרה ושל עיריית חולון לקראת סיום שנת הלימודים והיציאה לחופשת הקיץ. המטרה:  הפחתת התנהגויות בעלות סיכון בקרב בני הנוער.

במסגרת ההיערכות קיים ראש עיריית חולון, מוטי ששון, דיונים עם אנשי מקצוע וגורמי משטרה, שבמהלכם הוחלט לתגבר את הנוכחות ברחובות מצד צוותי הנוער, שמבצעים עבודת מניעה חינוכית חברתית. כמו כן, תוגבר הפעילות של גורמי האכיפה בשעות הלילה.

גורמי האכפיה יבצעו סיורים בגנים הציבוריים ובמרכזים המסחריים, ותימשך הפעילות למניעת רעש וצריכת אלכוהול, בתיאום עם צוותי הנוער שפועלים בשטח.



צוותי השיטור העירוני יעברו לקראת הקיץ הכשרה ייעודית בנושא "שיח עם מתבגרים ברחוב". כמו כן, יזמו השוטרים ופקחי היחידה הדרכות בבתי הספר.

"בעבירות הקמת רעש אין אזהרה", אומרים ביחידת השיטור העירוני בחולון, "טווח הזמן שבו אפשר לסיים את הטיפול באירוע בלומר לבני הנוער ללכת הביתה, הוא מצומצם מאד ובכל מקרה אין זו חובה, בוודאי כאשר מדובר בשעה מאוחרת. רעש יכול להיות מוזיקה, צעקות, אפילו צחוק ושירה".

עוד הוסיפו כי "אנחנו יודעים שהצעירים מתכנסים כדי להעביר את הזמן ביחד ואין להם מטרה לפגוע באף אחד, אבל אי אפשר להתעלם מהתושבים שמתקשרים למשטרה או למוקד העירוני ומתלוננים שהרעש מפריע להם. בלילה, כשמתמעטים הרעשים הסביבתיים האחרים, הקולות של הדיבורים והמוזיקה נשמעים חזק יותר וגם במרחק גדול יותר. ננהג באדיבות וניתן הסברים אך גם נדאג להפסיק את העבירה וניתן דו"חות קנס לכל המעורבים ובכך נאכוף את החוק".

כמו כן, מחלקת הנוער בעיריית חולון בשיתוף עם תחום הנוער ברשת קהילה ופנאי והמטה למניעת אלימות סמים ואלכוהול, יזמו פעילויות מגוונות לנוער במרחב הציבורי, בהן: "עושים שכונה" – מחצלות, פופים, כיבוד קל, משחקי שולחן, פלייסטיישן ועוד שיתקיימו בשישה מוקדים שונים, בליווי צוותי נוער.

במתחמים אלה תתקיים פעילות חברתית ובמסגרתה יוכלו בני הנוער גם להתייעץ בסוגיות שונות ולקבל סיוע בכל התלבטות או קושי. כמו כן, יפעלו בשכונות, כמדי שנה, "פספורטים" במתכונת מתוגברת ומרכזי הנוער יציעו פעילויות כיף וספורט, כולל טורניר קטרגל עירוני בין השכונות.

במקביל, ניידת עלם תמשיך את פעילותה במרחבים הקבועים ולכך תצטרף פעילות ייחודית לקיץ שתיקרא "ניידת הכסף". וסיירת ההורים תמשיך את פעילותה ותתגבר על פי הצורך את סיוריה.

בתוך כך, משטרת מרחב איילון מדגישה לקראת הקיץ כי אסורה הרכיבה על אופניים חשמליים מתחת לגיל 16, אסורה הרכבת אדם נוסף על אופניים חשמליים, אסורה שתיית אלכוהול מתחת לגיל 18, אסור העישון במקומות ציבורים (כולל בגינות ציבוריות).

שעות הפרעות המנוחה הן:

ימים א'-ה', בין השעות 06:00-23:00

ימים ו'-שבת, בין השעות 24:00-06:00

ובכלל ימי השבוע, בין השעות 16:00-14:00

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר