צילום: TierneyMJ / shutterstock.com

"פתאום הרגשתי סחרחורת": מטרידן סדרתי מחולון תוקף נשים במהלך ריצת הבוקר

כחודש לאחר שתושבת חולון סיפרה כי הותקפה בריצת הבוקר, נשים נוספות מתארות כיצד גבר הפתיע אותן ואחז בהן במהלך ריצת הבוקר במסלול הפופולרי בעיר

פורסם בתאריך: 20.6.19 15:40

במסלול ההליכה הפופולארי בחולון פועל מטרידן סדרתי. ל"השקמה חולון" הגיעו מספר תלונות של נשים על כך שהוטרדו על ידי גבר זר בזמן ריצת הבוקר.



לפני כחודש סיפרה תושבת העיר אלינור ברגר, ל"השקמה חולון" כי הותקפה והוטרדה מינית במהלך ריצת הבוקר. "הייתי המומה וקפאתי במקום", כך סיפרה.

מתברר שברגר אינה היחידה. מסלול ההליכה בשדרות גולדה מוכר לכמעט לכל חובב הליכה או ריצה מחולון. מדובר במסלול של כארבעה קילומטרים, כמעט ללא רמזורים לכל אורכו, המקיף את שכונת קיריית איילון, המוכרת בשם ח-300.

ברגר שרצה על המסלול מדי בוקר, חשפה כיצד בשעת בוקר מוקדמת גבר תקף אותה במהלך ריצה. לדבריה כשהלכה מרחוב ההסתדרות לרחוב דגניה, ועברה דרך מגרש חנייה חולי, הבחינה בכך שגבר הולך אחריה. "משהו בי אמר לי להאט ולתת לו לעבור", כך סיפרה, "ואז הוא פתע לפת אותי ותפס לי את הישבן בכוח. הייתי המומה וקפאתי במקום. הסתובבתי והתחלתי לצעוק עליו הוא ברח לכיוון מגרש החנייה ומשם לא ראיתי אותו. המשכתי לצעוק עליו, קראתי לו פחדן, ואז הוצאתי את הטלפון הנייד והתקשרתי למשטרה".

בעקבות הפרסום פנו ל"השקמה חולון" שלוש נשים נוספות שסיפרו שהותקפו במהלך ריצת הבוקר בשדרות גולדה.

"אני חברה במועדון ריצה ואני עושה את המסלול כמעט מדי יום, לעיתים בצורה עצמאית ולעיתים עם הקבוצה", מספרת תושבת חולון, "ובחודש האחרון פתאום שמתי לב לבחור צעיר שרץ לידינו בזמן האחרון. בהתחילה אלה היו נגיעות קטנות עד שלפני שבועיים הרגשתי יד תופסת לי בישבן. לא הבנתי מי זה. קפאתי במקום והרגשתי סחרחורת. אחרי שזה קרה העדפתי לא לספר, אולי מפני שהייתי בהלם".

זמן קצר אחר כך, היא מספרת, חברתה שיתפה אותה במקרה דומה. "אחרי שלושה ימים רציתי עם חברות ואחת מהן היא אמרה לי בסוף הריצה: 'שמתן לב לסוטה שרץ לידינו?'. הוא נגע לה בישבן במהלך הריצה. סיפרתי להן שגם לי זה קרה".

במקרה אחר, כך מעידה תושבת העיר, במהלך ריצת הבוקר ניגש אליה המטרידן ולפת את החזה שלה. "באותו הרגע לא נשמתי, חברותיי שמו לב שעצרתי. הן ניגשו אלי וסיפרתי להן שסוטה נגע לי בחזה. הן רצו אחריו וניסו לתפוס אותו, אבל הוא הצליח להימלט. הוא בחור צעיר, שחום, עם שיער קצוץ שחור, שרירי, שהיה עם כובע שחור".

הנשים לא הגישו תלונה במשטרה. "לא רצינו רעש ובלגן במשפחה, יש כמה בעלים של בנות בקבוצה שלא רואים בעין יפה את התחביב החדש ולא רצינו סתם להכניס להיסטריה ולמתח את כל הסביבה הקרובה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר