הסנגורית מחולון הלכה לעולמה. הותירה אחריה ילדה בת 4

עו"ד מיכל רייכמן, בת 45 במותה, נפטרה לאחר מאבק במחלה קשה. "היא בטח נורא רצתה לחיות. לראות את הילדה היפהפייה והקטנה שלה גדלה", ספדה לה עו"ד טלי גוטליב

פורסם בתאריך: 25.6.19 15:58

עורכת הדין הפלילית מחולון, מיכל רייכמן, הלכה היום לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. רייכמן, בת 45 במותה, הותירה אחריה ילדה בת ארבע. "היא היתה סנגורית מקצועית. נתנה את כל הלב והנשמה", ספדו לה חבריה.



רבים בעולם המשפט מבכים את מותה של רייכמן מאז שעות הבוקר. "היא בטח נורא רצתה לחיות. לראות את הילדה היפהפייה והקטנה שלה גדלה וצומחת עטופה באהבה. אבל היא נפטרה", ספדה לה עו"ד טלי גוטליב.

"מיכלי האלופה היתה מדברת עם הידיים, מפצירה בשופטים שוב ושוב ומכריחה אותם להקשיב – ואי אפשר היה לא להקשיב לה. בתוך טירוף חייה היא הרתה את הילדה היפהפייה שלה", הוסיפה עו"ד גוטליב.

עו"ד קרין בן סימון הכירה את עו"ד רייכמן מהצד השני של אולם בית המשפט. כפרקליטה שניהלה את תיק רצח בכיר הכנסייה האורתודוכסית ביפו, יחד עם עו"ד ענת בן זאב, בשנת 2012 פגשה בן סימון את רייכמן ששימשה כסנגורית בתיק. מאז שמרו השתיים על קשרי ידידות קרובים.

"היא היתה סנגורית מקצועית שנתנה את כל הלב והנשמה והיתה משהו מיוחד". נזכרת  עו"ד בן סימון, "כשבחרתי 'לחצות את הקווים' ולעבור להיות סנגורית היא מאוד תמכה בי ועזרה לי. בכל שאלה והתלבטות היא תמיד היתה שם בשבילי. היא היתה אישיות. הלב נשבר".

"מיכל היתה אשה עם לב ענק, לוחמת, אמא מדהימה למילה, חברה טובה", ספרה חברתה עו"ד רויטל בן שבת, "היא החליטה להיפרד בדרכה, מבלי שירחמו עליה או יראו אותה בסבלה או בחולשתה. כך בדיוק תמיד אזכור אותה – אשה חזקה, חכמה ומקצועית שהובילה להצלחות רבות בעבודתה כעורכת דין. זכיתי להכיר אותה והיא תמיד שמרה עלי".

עו"ד ענת בן זאב הוסיפה: "את מיכל הכרתי בשנת 2012 במהלך ניהול תיק רצח. אשה מקסימה, חריפה, שנונה מלאת חיים ומצחיקה. במהלך ניהול התיק הרתה וילדה את בתה המקסימה, לא היתה מאושרת ממנה".

עו"ד מיכל רייכמן הובאה למנוחות בבית העלמין של חולון. השבעה תתקיים בבית הוריה ברחוב ביל"ו 29 .

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר