גור חתולים
גור חתולים.

הדיירים מתלוננים: החתולים השתלטו על הבניין

הדיירים בבניין מתלוננים על ריח צחנה ורעש של יללות, שעמם הם נאלצים להתמודד כבר זמן רב וללא כל פתרון

פורסם בתאריך: 27.6.19 15:18

דיירי בניין במרכז העיר מספרים כי בשנים האחרונות הפך הבניין לבית גידול לחתולים. "אנשים מכירים את צער בעלי החיים אבל לא מכירים את הצער של הזקנים", אומר אחד הדיירים.



בבניין, המונה 12 דירות, מתגוררים בעיקר קשישים, חלקם סיעודיים. הם טוענים כי באחת הדירות מתגוררת אישה שאוספת לביתה במשך מספר שנים חתולים מהרחוב. לטענת הדיירים, חיים כיום בבניין ובסביבתו קרוב ל-20 חתולים.

"כל פעם שאני באה לבקר את אמא שלי בת ה-95 קופץ עליי חתול", מספרת בתה של אחת הדיירות בבניין, "התקשרתי למשרד הבריאות שבדקו את הנושא ואמרו לטלפן אליהם אם אני רואה אוכל על הרצפה. הבעיה היא שכשאנחנו מזמינים את הפקחים מהעירייה, האישה מחביאה את החתולים בארון. לפני שבועיים באה המשטרה והיה אותו הדבר".

בנוסף, מתלוננים השכנים כי ככל שמספר החתולים בבניין גדל, החלו החתולות להמליט גורים ולהטיל אימה על הדיירים בחדר המדרגות. "הגורים לא מפריעים אבל החתולות הגדולות מפריעות. יש שם סירחון, עשינו ריסוס אבל זה לא עזר", מספרת הבת.

יו"ר ועד הבית של הבניין מוסיפה כי "זה בניין של אנשים פנסיונרים, חלקם סיעודיים. העכברים אוכלים עם החתולים. לקחנו מנקה והריח של הצחנה לא עובר. החתולים מטיילים חופשי בכל חדר המדרגות, כל לילה יש טיילת, החתולות עולות ומייללות".

לדבריה, היא פנתה מספר פעמים למחלקת התברואה של העירייה כדי לשים סוף לבעיה, אולם מסתבר כי כוחה מוגבל. "במחלקת התברואה של העירייה אמרו לנו להתקין דלת עם אינטרקום בכניסה, אז התקנו אבל אז השכנה משאירה את הדלת פתוחה ונותנת לחתולים להיכנס פנימה".

בנוסף, פנתה יו"ר הוועד גם לאגודה לתרבות הדיור, אך גם שם לא הצליחו לפתור את הבעיה. "הם שלחו לה אזהרות לתביעה משפטית. אבל מה שעורך הדין יכול לעשות זה לתת לה הרחקה מהאכלה אבל לא לאסור עליה להכניס כמויות של חתולים הביתה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    הגברת שמאכילה את החתולים- חסידת אומות העולם
    במקום שמהעיריה יסרסו ויעקרו את החתולים באים ומציקים לה. האישה חסרת אונים מצילה חתולים שמצאה במצב פיזי קשה וטיפלה בהם ואף אחד לא מעריך. אנשים אטומים! במקום שיביאו לה מתנדבים אוהבי חיות כדי להקל על המצב מציקים לה. לו רק כל משפחה בישראל היתה מאמצת רק חתול אחד הכל היה אחרת, אלא שאנשים אטומים שכל עניינם זה קניונים, מסעדות ובתי קפה פיתחו אטימות לבעלי החיים שסובלים בארץ ללא מים ומזון. אז יופי בונים בניינים, פחי זבל בכבישה אוטומטית ואין מזון. אף אחד לא לוקח אחריות מהממסד העירוני להציב מתקני מים ומזון לחתולים, אז מה שקורה שהם מרזים ומיובשים והולכים ברחובות כמו זומבי עד שפוגשים את האישה המלאכית שאוספת לביתה מרחמים ובמקום להשקיע כסף בכתבה לכו לתרום לאישה הזאת שאני בטוחה שהיא מממנת מכספה האישי ומי יודע אם זה בא על חשבון צרכים אישיים שהיא מוותרת למענם, זה בטוח, ואת הכל היא עושה בדממה. אנשים אידיוטים חסרי רגש. שלא יבואו בתלונות שיש גל של עכברים ונחשים שהחתולים מחסלים באופן טבעי. מדינת ישראל מתנהגת כמו עולם שלישי לגבי החתולים, אין הבדל במצבם של חתולי רחוב בישראל לבין החתולים בארצות ערב ובאפריקה. מנטליות ברברית במסווה של אלגנטיות ומודרניות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר