שי קינן: במהלך הבחירות הופסקה אכיפת גביית הארנונה

חבר המועצה טוען כי האכיפה הופסקה כדי למנוע זעם בקרב התושבים בדרך לקלפי

פורסם בתאריך: 30.6.19 18:54

בפתח ישיבת מועצת העיר, שהתקיימה הערב (ראשון) הגיש חבר המועצה שי קינן מכתב נגד אמנון ארץ קדושה, מנהל אגף ההכנסות בעיריית חולון. זאת, בטענה כי במהלך הבחירות הופסקה אכיפת הארנונה. במכתבו טען קינן כי בחודש יולי אשתקד אמנון ארץ קדושה הורה לאנשי האגף להפסיק באופן מיידי את גביית הארנונה והאכיפה במגורים.



על פי הנאמר במכתב הסיבה להפסקת האכיפה הייתה קיום הבחירות המונציפליות באוקטובר 2018. קינן טען שביקש את לקבל לידיו את דוחות האכיפה. מהדוחות עלו ממצאים לפיהם לא בוצעה אכיפה באותו פרק זמן.

 

 

בעקבות הממצאים ניפגש קינן עם אמנון ארץ קדושה . קינן טען שבפגישתם אמר לו אמנון ארץ קדושה כי "לא היית רוצה כראש עירייה שהציבור יגיע כועס לקלפי״.

קינן טוען כי זוהי התערבות בוטה של פקיד בביירות ונסיון להטות אותם אי לכך שי ביקש ממנו להסיר את מועמדותו.

היועצת המשפטית של העירייה, יונת דיין, הגיבה למכתבו של קינן: ״במכתבך הנדון אתה מביע עמדה ברורה וגמורה בנוגע למועמד אחר מני כמה, במסגרת מכרז לגזבר העירייה".

"כזכור, אתה חבר בוועדת הבכירים הצפויה לראיין את כלל המועמדים ולבחור מקרבם את גזבר העירייה הבא, וזאת בתוך מספר ימים בודד,בכך, הלכה למעשה, יצרת מצב בו לא תוכל לשמוע את כל המועמדים בשיוויוניות הנדרשת מחבר הוועדה, אשר על כן, אנו נאלצים לשחררך מחברותך בוועדה, ולהביא למועצת העיר הקרובה בחירת חבר ועדה אחר תחתיך, מטעם האופוזיציה. מבלי להביע עמדה כלשהי לגבי תוכנו של מכתבך, נציין כי מכתבך יועלה בפני מר ארץ קדושה במהלך ראיונו בוועדה, והוא יתבקש להתייחס אליו״.

ראש העירייה, מוטי ששון, אמר בתגובה: "מעולם לא נתתי הוראה כזו שאתה מדבר עליה. סוף הדיון. מאחר אמנון נמצא כאן ודמו נשפך. אתה עשית לו עוול גדול".

בסופו של הדיון, חברי המועצה קיימו הצבעה ובה נבחר זאב ניסים לחבר הוועדה למינוי בכירים במקום קינן.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר