איך מחשבים את תשולמי הארנונה?

העיירייה אישרה צו ארנונה לשנת 2020: הנחות למילואים והורים גרושים

הנחה בארנונה תינתן גם לדירות שבמסגרת הליך של פינוי בינוי התווסף שטח לדירה החדשה. עשרה אחוזי הנחה יקבל כל הורה גרוש אשר חתום על הסדר משמורת משותפת בהסכם גירושין

פורסם בתאריך: 1.7.19 11:00

ועדת העיר חולון אישרה אמש (ראשון) את הצעת צו הארנונה לשנת 2020, אשר כוללת כמה חידושים. תינתן הנחה של עשרה אחוזים לכל הורה גרוש אשר חתום על הסדר משמורת משותפת בהסכם גירושין שקיבל תוקף של פסק דין. בנוסף, הנחה בארנונה תינתן לדירות שבמסגרת הליך של פינוי בינוי התווסף שטח לדירה החדשה, למשך חמש שנים מיום קבלת הדירה החדשה בכפוף לתקנות. אילו יתווספו להנחה לחיילים בשירות מילואים פעיל בשיעור של חמישה אחוזים בשנה, אשר כבר אושרה במועצת העיר.



עוד הוחלט כי הנחה בארנונה תינתן לאולמות באולינג אשר משרתים את כלל האוכלוסייה באזור. העירייה ביקשה להוסיף סיווג חדש של "מרכז מחשוב במתחם אזור התעשייה", זאת בתעריף נמוך יחסית, במסגרת מדיניות העירייה לעידוד הקמת מרכזי מחשוב באזור שיציעו אפשרויות תעסוקה לתושבים, שכן המבנים יוקמו על שטחים גדולים והם יידרשו להעסיק לפחות 200 עובדים.

 

בין התוספות לסיווגים, נוסף תת סיווג לתעשייה מזהמת בתעריף גבוה ותת סיווג חדש  בתעריף מופחת למתקני ספורט שלא למטרות רווח וזאת מתוך התחשבות במטרתם הציבורית. הבקשות לאישורים החריגים יועברו לאישור שרי האוצר והפנים וזאת לפני תחילת שנת המס 2020.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר