סגווי, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תביעה על סך 5 מיליון שקלים: בת 57 הפכה לנכה עקב תאונת סגווי

תושבת מחולון הגישה תביעה בגין פציעה שנגרמה במהלך "יום כיף" מטעם עבודתה, במסגרתו רכבה יחד עם עובדים נוספים על סגווי, נפלה אל הקרקע ונחבלה קשות. היא סבלה משברים רבים בצלעות,קרעים בגידים, בלטי דיסק ונזקים בעמוד השדרה

פורסם בתאריך: 1.7.19 16:32

אישה בת 57 מחולון הגישה תביעה על סך 5.2 מיליון שקלים לבית משפט השלום ראשון לציון בגין פציעה שנגרמה בטיול מהעבודה שערכה חברה להשכרת הסגווי וכן התאגיד שביטח את הסגווי. תושבת חולון נפגעה במהלך "יום כיף" מטעם עבודתה, במסגרתו רכבה יחד עם עובדים נוספים על סגווי, נפלה אל הקרקע ונחבלה קשות. מיד לאחר מכן הובהלה בת ה-57 לבית החולים וולפסון יחד עם מעסיקתה, שם התברר כי סובלת משברים רבים בצלעות, באגן ובשורש כף יד ימין. בנוסף סבלה מחבלות בכתפיים, בירכיים ובברך, קרעים בגידים, בלטי דיסק ונזקים בעמוד השדרה. 



לדברי עורך דין רפאל אלמוג, המייצג את המקרה, "התאונה הטראומטית הותירה אותה נכה ומתקשה לתפקוד. היא מתקשה בין היתר בהליכה ונעזרה במקל, סובלת מבעיות זיכרון, טשטוש  ראייה וקשיים בדיבור עד כדי גמגום. בנוסף על כל אלה, אובחנה האישה כסובלת מפיברומיאליגיה, מחלה כרונית המתפתחת לעיתים כתוצאה מטראומה קשה". ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי (המל"ל) הכירה בה כנפגעת עבודה וקבעה כי סובלת מנכות צמיתה בשיעור של 37 אחוזים. רופא תעסוקתי קבע כי אינה כשירה להמשיך לעבוד.

עו''ד רפאל אלמוג (צילום: אופיר הייב)

עו"ד רפאל אלמוג (צילום: אופיר הייב)

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר