קורס סייבר לנערות בחולון (צילום: יעל אבל)
קורס סייבר לנערות בחולון (צילום: יעל אבל)

רוצות שירות צבאי משמעותי? תוכנית סייבר לתלמידות כיתה ט'

הרשמה לתוכנית "CyberGirlz Club" החלה, תכנית המצוינות מתמקדת בלימודי טכנולוגיה. קרן רש"י תוביל את התכניות במטרה להגביר את אחוז הנשים בעולם ההייטק והסייבר

פורסם בתאריך: 2.7.19 13:55

הרשמה לתוכנית המצוינות לנערות בתחום הסייבר "CyberGirlz Club" החלה לתלמידות כיתה ט'. תכנית מצוינות לנערות המתמקדת בלימודי סייבר וטכנולוגיה בשנה הבאה תיפתח בחולון, התכנית תופעל על ידי המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י, המוביל ומפתח תכניות בתחום הסייבר בהן תכנית הסייבר הלאומית "מגשימים". אחוז הנשים המשרתות בתפקידי סייבר בצה"ל ועובדות בחברות הייטק נמוך ביחס לאחוז הגברים בתחום. לפיכך המרכז לחינוך סייבר פיתח יחידה העוסקת בתחום המגדר, חוקרת אותו, מפתחת שיטות למידה מותאמות מגדר ומובילה תכניות ופעילויות שונות המקדמות נערות בעולם הטכנולוגיה.



בשנה האחרונה התוכנית פעלה כפיילוט, ובשנה הקרובה החליטה עיריית חולון להרחיב את פעילותה למען קידום נערות בתחום הטכנולוגיה ולפתוח כיתה ראשונה של התכנית בעיר. מנהלת התכנית, נועה שוויקי, אמרה כי "שיתוף הפעולה המלא של העיריות הכרחי בפרויקטים כאלה ואנו מקבלים את תמיכתם המלאה. זו זכות לראות איך הנערות צומחות בתכנית, מקבלות ביטחון ומראות לעצמן ולכל הסובבים אותן כי המקום של הנערות הוא גם בסייבר כמו בהרבה מקומות אחרים".

התוכנית פותחה על ידי המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י, בשיתוף עם ארגון "Startup Nation Central" ויחידת 8200. הרישום מיועד לתלמידות כיתה ט', משך התכנית הוא שנתיים וחצי, הלימודים מתקיימים בשעות אחר הצהריים במהלך כיתות י' עד יב'. התכנית חושפת לטכנולוגיות חדשניות מעולם הסייבר, נותנת כלים חשובים לפתרון בעיות, עבודת צוות וחשיבה יצירתית. כל נערה מקבלת יחס אישי וישנם גם תכני העשרה כמו סיורים בחברות הייטק ותכנים ייחודיים שפותחו עבור התכנית ולא נלמדים במסגרות לימודיות אחרות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

קורס סייבר לנערות בחולון (צילום: יעל אבל)

קורס סייבר לנערות בחולון (צילום: יעל אבל)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר