צילום: BlueOrange Studio / shutterstock.com
צילום: BlueOrange Studio / shutterstock.com

הפקת יום הולדת בחולון לפעוטות שעברו התעללות בגן בראש העין

120 מתנדבים מחולון החליטו להתארגן ולקיים הפנינג מיוחד לשניים מהפעוטות שחוו ההתעללויות בגן שבראש העין

פורסם בתאריך: 3.7.19 17:46

פרשת ההתעללות הפעוטות בגן הילדים בראש העין תפסה תושבים רבים במדינת ישראל מופתעים ומזועזעים, נוכח המראות והממצאים המחרידים. בעיר חולון, היו כאלה שניסו להפוך בשבוע האחרון את האירועים הקשים לרגע של נחת.



לא פחות מ-120 מתנדבים מהשכונות בעיר, הורים ופעילים שהיו ערים לפרשה החלו בשיתופי פעולה והתארגנויות למען משפחות הפעוטות. כך בשבת הקרובה, תיערך חגיגת יום הולדת חמה ומיוחדת בפארק פרס לשניים מן הפעוטות אשר חוו את מסכת ההתעללויות בגן שבראש העין.

את הפקת האירוע יזמה מיה, פעילה חברתית ותושבת חולון, זאת לאחר שפגשה את הורי הילדים מאותו גן והחלה לנהל את קבוצת הפייסבוק שלהם. "אימם של שני הילדים סיפרה לי שהיא תכננה לערוך להם יום הולדת והחלטתי לקחת את זה עליי. זה יום הולדת ללא הפגנתיות וללא אזכור הפרשה, כדי שהילדים יראו שיש אנשים טובים".

בחודש שעבר התפוצצה פרשת ההתעללות בגן ילדים בראש העין אשר זעזעה את כל המדינה. המשטרה עצרה את הגננת, כרמל מעודה, בת 25, בחשד שהתעללה פיזית ונפשית בילדי ופעוטות הגן. בין היתר חשודה הגננות בהצלפת מגבת בילד, העמדת ילד בפינה במשך ארבע שעות ללא יכולת לזוז והאכלת ילד בקיא של עצמו.

"בימים שאתה מאבד אמון באנשים וכל הנשמות הטובות האלה שאתה פוגש בדרך הם אור קטן. אני רוצה שיהיה לילדים טוב. שייהנו מהיום הזה ואני כל כך מודה לכל האנשים על העשייה ולכל התומכים ברשתות". מספרת ל"השקמה חולון" אימם של הפעוטות.

לדברי האם, עד היום היא מתקשה להאמין למעשים המיוחסים לגננת ומרגישה שהאמון שלה באנשים ובמערכת החינוך נפגע. "אני רואה את הפנים שאני כל כך מכירה טוב וזה לא אותו בן אדם. נתתי אמון במערכת החינוך, היא הייתה קשוחה אבל חשבתי שזו השיטה שלה ולא רציתי לשבור לה את המילה.  הילד שלי מאוד אהב אותה והיא פשוט בן אדם חסר לב. הייתי רוצה שהיא תתאבד. היא אדם רע. לעשות דבר כזה לילדים בני שנתיים זה דבר רע".

מה שלום הילדים עכשיו?

"הקטן בן שנה והוא בסדר אבל הילד בן השנתיים שעבר התעללות מאוד קשה, קשה לו. הרבה אהבה תשכיח את הרוע הזה".

כאמור רבים ממעלליה של הגננת תועדו בסרטונים אשר מוחזקים בידי המשטרה אשר חשיפתם יכולה להציג את הפרשה באור הרבה יותר חמור מן התיאורים המילוליים. באשר לשאלה האם תצפה בסרטונים לאחר שייחשפו מסבירה האם כי היא חלוקה בדעתה האם לצפות בהם. "הסרטונים הם מאוד קשים לצפייה, זה היה הרגע הקשה. כשהם יופצו אנחנו נבין את גודל האימה שעברה שם. אני ממש חלוקה בדעתי, מצד אחד אני רוצה לדעת את מה שהם עברו אבל מצד שאני אני פוחדת לאבד את השפיות שלי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר