קנס מפיקוח עירוני. צילום: פרטי

צפויים לשלם קנס משום שהציבו רהיטים לתרומה מחוץ לבית

לטענת בני הזוג הם השאירו חפצים שהיו מיועדים לתרומה לנזקקים בחנייה הרשומה בטאבו ומה היה לעירייה להגיד בנושא

פורסם בתאריך: 10.7.19 17:12

שני תושבי חולון מקריית רבין הופתעו כשגילו ביום חמישי האחרון, התראה לפני דוח וקנס לתשלום על השארת חפצים תחת עבירה של השלכת פסולת בבניין. "השכנה עברה דירה והיא יודעת שאני פעילה בעיר ותורמת המון. אמרתי לה שתשאיר את הדברים אצלנו ואנחנו נתרום אותם", טוענת התושבת, ומוסיפה: "קיבלנו התראה לפני תשלום קנס של 2,000 שקל".

לטענת הדיירת החפצים אכן הורדו ונשארו בתוך שטח החנייה הפרטית שלה, אולם למחרת גילתה כי קיבלה קנס מפקחי העירייה. "הפקחים השאירו את הקנס ולא דיברו. התקשרתי אל המוקד העירוני וטענתי שאני לא מפריעה לאף אחד וזו החניה הפרטית שלי. הם טענו שזה מהווה מטרד ואני צריכה לפנות את זה".



לטענת בני הזוג גם לאחר שפינו את החפצים מן החניה, בני הזוג בטוחים כי היות ומדובר בשטח פרטי היה להם מותר להשאיר את החפצים בתוכו. "זו חניה פרטית שלי בטאבו. בעלי הציג את הסעיף של האגודה לתרבות הדיור בנושא מטלטלים ולפיו מותר לשים ציוד אישי בחנייה פרטית".

תגובת עיריית חולון: "ניתן להגיש ערר"

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אם התושבים סבורים שקיבלו קנס שלא כדין, הם יכולים לשלוח ערר מסודר לפיקוח העירוני, אשר ייבדק על ידי התובעת העירונית שתשיב להם ישירות. על גבי הדוח ישנו מספר פקס למשלוח הערר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הולך עם עיר הילדים גם לעשות מעשים טובים אסור או שהיא לומדת מי האמא תל אביבית והדודה ראשונית הלא מושחתתתתתת לגרוף כסף הדודה בכלל בעזור תעשיה בשעות לילה דופקת דוחות על חניה חח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר