צילום: לשכת המתווכים
צילום: לשכת המתווכים

כנס המתווכים בחולון: "כשיש מתווך טוב כולם מרוויחים"

האירע השנתי התקיים לראשונה בתיאטרון הבובות בעיר בנוכחות רבים מבכירי הענף. יו"ר הלשכה הארצית: "מחוייבים לתת את השירות הטוב ביותר"

פורסם בתאריך: 10.7.19 18:15

לשכת המתווכים של מחוז השפלה קיימה בשבוע שעבר את הכנס השנתי שלה באולם תיאטרון הבובות של העיר חולון, לעיניי כ-160 מתווכים מערים שונות וומשרדים שונים.

כמדי שנה אחת ממטרות הכנס הייתה לאגד את כלל המתווכים תחת מטרייה אחת, כדי להוות כוח למען שיפור העתיד המקצועי של הענף והדרישות של מי שמחליט להצטרף אליו.



"את לשכת השפלה הקמנו לפני כשנתיים מתוך מטרה לקדם את מקצוע התיווך בקרב קהל הלקוחות. מקצוע התיווך היום פרוץ למדי. כל אחד שעובר את המבחן מחזיק ברישיון תיווך ועושה ככל העולה על רוחו. לא עוד". מספרת יו"ר לשכת המתווכים האזורית, רויטל לוי.

"אנחנו פה בשביל לדאוג לציבור הלקוחות ולתת להם את הטוב ביותר מבחינת השירות והאתיקה. אנחנו פועלים למקצע את חברי הלשכה כל הזמן. שילמדו וישתלמו לאורך השנים, שכולם יהיו מחוייבים לקוד אתיקה ולבוררות אחידה. היום, אחרי כשנתיים, אנחנו רואים עד כמה אנשי המקצוע בתחום צמאים לשינוי ועד כמה הלקוחות שלנו מחפשים מתווכים מקצוענים. בנוסף יש לנו הנהלה מאוד פעילה המחולקת לוועדות שונות וכולם, כמובן פועלים בהתנדבות לילות כימים".

"היום חברים בלשכה במחוז השפלה כ-200 מתווכים מחולון, בת ים, אזור, ראשל"צ, באר יעקב, רחובות, גדרה ואנחנו מאמינים שעד סוף השנה יצטרפו עוד כחמישים מתווכים. כשיש מתווך טוב כולם מרוויחים".

בכנס נכח גם יו"ר הלשכה הארצית, איציק לוי שסיפר על חזונו: "אנחנו מחוייבים לקדם את מעמד המתווך על כל המשתמע מכך וכן למקצע את המתווכים ברמה הארצית".

"יש לנו מחוייבות אדירה ללקוחות שלנו ואנחנו חייבים לתת להם את השירות הטוב ביותר, כפי שמחוייבים בעלי מקצוע נוספים. כשמישהו מוציא רישיון תיווך זוהי רק תחילת הדרך שלו ולא התחנה הסופית להקרא מתווך".



גלי שמיר, יו"ר ועדת כנסים והדרכות הוסיפה: "הצימאון לידע בקרב חברי הלשכה הוא אדיר וכן, הצורך בקידום מעמד המתווך בקרב הלקוחות והציבור הרחב.בדיוק בשביל זה אנחנו מקיימים הדרכות וכנסים בנושאים שונים. המשובים היו מדהימים ואנחנו נמשיך לקדם את הלשכה בהרבה מאוד לימוד, קורסים וסדנאות. קהל הלקוחות שעובדים עם חברי לשכה יקבלו את השירות הטוב ביותר ואת הכלים המובילים בשוק בתחום".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר