צילום: joserpizarro / shutterstock.com

השכנים מתלוננים על אלימות במשפחה: עוד עלול להיות כאן רצח

מה אתם הייתם עושים אם כמעט מדי לילה הייתם שומעים צעקות וחשד להתעללות בבית השכן?

פורסם בתאריך: 16.7.19 15:19

דיירי בניין במרכז חולון טוענים כי מזה זמן רב הם נחשפים לקולות המעידים על חשד להתעללות במשפחה, שבוקעים מאחת הדירות. לטענתם בבית המדובר מתגוררים שני ילדים הלוקים בשכלם ומהרעשים עולה חשד חזק וברור לאלימות בתוך המשפחה.

עוד טוענים השכנים כי על אף שהעבירו דיווחים למחלקת הרווחה ולמשטרה, דבר לא נעשה והצעקות ממשיכות לבקוע מדי לילה. "אנו קוראים לרשויות לפעול ומזהירים שהדבר עוד ייגמר ברצח", הם טוענים.



לטענת השכנים, תלונותיהם במשטרה ובמחלקת הרווחה לא הניבו תוצאות, וגם כיום רעש האלימות לכאורה נמשך כמעט מדי לילה. "זה יום כן ויום לא", מספרת אחת מדיירות הבניין, "כשמזמינים משטרה יש יום-יומיים שקט, ואז זה חוזר על עצמו. השכנים כבר התייאשו. אנחנו חושדים שיש שם אלימות כלפי הילדים, חסרי הישע", טוענת אחת השכנות.

לדבריה, שני הבנים שמתגוררים בדירה הם צעירים בשנות ה-20 לחייהם שסובלים מהזנחה קשה. "אנחנו שומעים שיש שם מכות. פעם התדירות היתה יותר נמוכה. ראיתי את הילדים, הם מפוחדים ונורא רזים. הם רואים מעלית נפתחת והם לא נכנסים אליה אם יש שם מישהו", טוענת השכנה.

השכנה מוסיפה כי דיירי הבניין מורגלים לקרוא למשטרה ברגע שנשמעות צרחות בשעות הערב המאוחרות, אולם לטענתה אין הדבר פותר את המצב, וכמה ימים לאחר מכן הכל חוזר להיות כשהיה, כפי שקרה בסוף השבוע האחרון.

"ביום שישי בלילה התקשרנו למשטרה לאחר ששמענו צעקות שנמשכו גם אחרי שהשוטרים הגיעו", היא מספרת, "בהתחלה הוא לא פתח להם את הדלת ואז באחת בלילה נהיה שקט. אני לא יודעת מה הולך בפנים, אבל אני פוחדת שזה יגיע למצב של רצח".

כמו כן, בתחילת השבוע פנתה השכנה אל מחלקת הרווחה. היא מספרת כי פנייתה לא קיבלה מענה, מפני שלא היו ברשותה פרטים מזהים של בני המשפחה. "התקשרתי לרווחה והגעתי לבחור בשם ישראל שאמר לי לתת את השמות שלהם אבל לא היו לי. הסברתי לו מה שקורה שם והוא אמר שככה הוא לא יכול לעזור לי. עוד יכול להיות שם רצח, יש להם את הכתובת".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מבדיקה שנעשתה במינהל הרווחה עולה כי המטלפן לא היה מוכן למסור אף פרט מזהה על המשפחה והוא הונחה על ידי העובד הסוציאלי לפנות למשטרה ולהגיש תלונה על מה שהשכנים שומעים (זו גם חובתם של השכנים כאזרחים, בלי קשר לשירותי הרווחה). לא ניתן להרחיב מעבר לכך".

ממשטרת ישראל נמסר: "דקות בודדות לאחר קבלת הדיווח במוקד 100 של משטרת ישראל הגיעה ניידת משטרה למקום. מטעמי צנעת הפרט של המעורבים לא נרחיב, אולם נוכל לציין כי לא עלה חשד לעבירה פלילית. יצוין כי דיווח יועבר לגורמים הרלוונטיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר