הפעילה החברתית מחולון מחפשת את אחיה כבר 50 שנה: "הוא נחטף מבית החולים"

אם נולדת ב-26 באוקטובר 1969 בבית החולים הקריה בתל אביב ואתה ממוצא פרסי, יש סיכוי גבוה שיש משפחה בחולון שמחפשת אחריך. האחות לבנת שלום: "עד היום לא מצאו תיעוד לזה שהוא אכן נפטר"

פורסם בתאריך: 21.7.19 10:52

כבר כמעט 50 שנה שמשפחת שלום מחולון מחפשת אחר הבן האובד. אחותו הגדולה, הפעילה החברתית מחולון לבנת שלום, טרם אמרה נואש.

מדי כמה חודשים מפרסמת שלום ומשפחתה פוסט ברשתות החברתיות, בתקווה שיגיע לאחיה או למי מכיר אותו. "אני קוראת למי חטף אותו לספר את האמת ולהחזיר את האח לחיק משפחתו", היא אומרת ל"השקמה חולון".



תחילתה של הפרשה ב-26 באוקטובר 1969, אז אמה של לבנת שלום נתקפה צירי לידה ומיהרה לבית החולים הקריה בתל אביב, ביודעה שהיא נושאת תאומים. לאחר שהגיעה לבית החולים וילדה בהצלחה את ילדיה, בן ובת זקונים, לא ידעו בני המשפחה אושר כזה. לאחר חמש בנות נולד האח.

לטענת לבנת במשך שלושה ימים ראתה אמה את בנה. אלא שבערבו של היום השלישי בא הרופא לחדרה ובישר לה: "אנו מצטערים, בנך נפטר". בני המשפחה לא ידעו את נפשם מרוב צער. הם ביקשו לראות את בנם שנפטר ולדבריהם נענו ב"אנו נראה לכם אותו, אין בעיה".

כשהשתחררה האם מבית החולים עם התינוקת סיגל, אחותו התאומה של הבן שנאמר לה שנפטר, והתעסקה בגידולה, החלו בני משפחתה לתהות כיצד ומדוע נפטר התינוק, שהיה בריא בלידתו ובימים שאחריה, ואם אכן נפטר – היכן הוא קבור?

"במשך 50 שנה נגרם סבל לי ולבני משפחתי", מספרת אחותו הגדולה לבנת שלום, "אף פעם לא הפסקנו לחפש אחרי אחי. עד היום אנחנו לא מאמינים שהוא נפטר. החשדות שלנו שהוא נחטף מבית החולים והוא עדיין בחיים התגברו כאשר פרשת חטופי ילדי תימן עלתה לכותרות. אז התחלנו לקשר ולהבין שהוא לא סתם נעלם".

לדבריה, "פנינו לכל הרשויות, אך עד היום לא מצאו תיעוד לזה שהוא אכן נפטר. למעשה, עד היום לא קיבלנו את מסמכי הפטירה שלו. בכל כמה חודשים אני מעלה את הנושא של אחי בתקווה שאולי הוא או מי שלקח אותו יקראו והוא ישוב הביתה. כל עוד לא קיבלנו מסמך רשמי שאכן הוא נפטר וממה – אנו לא מאמינים לאף אחד.

"אני קוראת לך, אחי היקר, שאפילו שם עוד לא נתנו לך – אם אתה רואה את הכתבה, אנא, ברר עם קרובי משפחתך, אולי יספרו לך את האמת ותחזור אלינו ואל החצי השני שלך, אחותך התאומה סיגל שעדיין מחכה לך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
  1. ליאור

    גם לנו קרה אותו מקרה בדיוק סמוך לאותו תאריך. סיטואציה דומה מאוד

  2. לב דואב

    לא משנה כמה שנים יחלפו גם אם אין לי כל קשר למשפחה ליבי נישבר כאילו זה בני שלי הלואי תשברנה ידי ורגלי החלאות שנתנו יד לזה.מה שמסתבר מרוב המקרים שבנים היו מבוקשים ורובם ניגנבו-הלב לא קולט איך נתנו יד לפשעים הללו והמידע הולך ומתרבה
    ומשטרת ישראל ולהב במקום להתחיל לחקור את כל המעורבים כל עוד ישנם בחיים כמה הם עסוקים בלירדוף אחרי בקבוקים שמחזירה אזרחית מצויינת ולא זורקת מהחלון! מקווה שהאח ימצא מתפללת למען כולם!אמן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר