אלמוג בנדלק וריטה חדד (מתוך הפייסבוק)
אלמוג בנדלק וריטה חדד (מתוך הפייסבוק)

אמו של בן ה-24 שנהרג בתאונת דרכים: "הייתי מחכה לו שיחזור בכל לילה – אך הוא לא חזר"

ריטה חדד איבדה את בנה אלמוג בתאונת דרכים, יש לה טענות כלפי התנהלות המשטרה בחקירה וגם מסר להורים: "תחנכו את הילדים שמקבלים רישיון נהיגה"

פורסם בתאריך: 21.7.19 14:48

מותו של אלמוג בנדלק, רוכב האופנוע בן ה-24 מחולון, בתאונה קטלנית שאירעה במחלף רמלה לפני כשלושה חודשים, היכה את משפחתו וחבריו בכאב. רכב התנגש באופנוע שבו רכב בנדלק יחד עם צעירה כבת 20, שנפצעה באורח בינוני, ובימים אלו משתקמת מהתאונה. 



אימו של אלמוג, ריטה חדד שחזרה את הרגעים הקשים, "המוות של הבן שלי הוא סתמי ואידיוטי, זה לא היה אמור לקרות, הרגשתי בלב שמשהו קרה לאלמוג האהוב שלי". מאז התאונה ריטה לא מפסיקה לכתוב, חלק שומרת לעצמה וחלק מפרסמת בפוסטים קורעי לב בפייסבוק על בנה, היא אף מתייגת את אלמוג. ריטה אמרה כי "זה הפורקן שלי והתרפיה שלי, אני לא יכולה לדבר איתו ולכן אני כותבת ללא הפסקה בלי עריכות או מחיקות, על מנת שאנשים שלא מכירים את אלמוג ייחשפו אליו ואל כל מה שעשה".

הקשר הקרוב בין השניים היה ניכר גם לסובבים, "הייתה בינינו מערכת יחסים נפלאה, כל אחד תמך בשני, קשה לי עדיין לקלוט שהוא לא נמצא כאן לידי. כל יום הייתי מחכה שייכנס הביתה בשלוש או ארבע בבוקר", סיפרה ריטה. לדבריה, "אלמוג היה מנהל פאב בגבעת ברנר, 'חיית לילה', הייתי מחכה במיטה בחדר שייכנס בכל לילה, שומעת את הדלת נטרקת ומסתובבת לצד השני בתחושת רוגע". ריטה טענה כי משהו לא הביא לה מנוח בליל התאונה, "הפעם, לא הייתי בחדר אלא חיכיתי לו בסלון, פשוט חיכיתי לטלפון הנורא כי הייתה לי תחושה רעה שקרה משהו. הבן השני שלי אליאור צלצל פעם אחת לא עניתי לו, בפעם השנייה הבנתי כבר שקרה משהו ואני רק השבתי לו כאשר עניתי לשיחה, לאיזה בית חולים צריך להגיע?". 

הבלבול משיחת הפלאפון הזו גרם לריטה לשכוח את הדרך לבית החולים אסף הרופא, היא הסתובבה ברחבי חולון עם רכבה, הגיעה לכביש 431, צומת בין דגן, ובזמן שהיא מנסה למצוא דרכה אלמוג מונשם באסף הרופא. כאשר הגיעה למיטתו של אלמוג, כל מה שנותר היה להיפרד ממנו. "אלמוג נפגע קשה בגזע המוח והשאירו אותו מחובר למכשירים על מנת שייפרד מהמשפחה. הראו לנו את חומרת הפגיעות, הראו לנו ששום דבר לא עובד ואמרו לנו להיפרד מאלמוג", אמרה ריטה בכאב. 

התנהלות המשטרה בחקירה העלתה סימני שאלה רבים אצל בני משפחתו של אלמוג, "הגענו למשטרה כדי לקבל מידע אחרי 30 יום מאז מותו של בני, על פי בוחן התנועה נמסר לנו שהנהגת נכנסה בהם מאחורה, הקסדות עפו להם מהראש מעוצמת המכה. לצערי, הקטע עצמו של התאונה לא מצולם, אך בקטע שלפני מקום התאונה מראים שאלמוג נוסע במהירות סבירה ושהיא נוסעת אחריו במסלול האמצעי בשעה לפנות בוקר שכמעט ואין מכוניות על הכביש".  ריטה הוסיפה ש"פניתי למשטרה כדי לדעת כיצד מתקדם התיק ולמה הם מחכים?", אך לא זכתה לתשובה.

לסיכום, ריטה מבקשת מההורים: "תחנכו את כל הילדים שמקבלים רישיון נהיגה על רכב שיסתכלו על הסביבה שלהם כאשר הם נוהגים. שישימו לב לא לעבור מנתיב לנתיב מבלי להסתכל כי הרכב הוא נשק לכל דבר. באותו יום שקברנו את בני, נהרג עוד אחד בכביש 431 וגם בכביש 20 באיילון בגלל חוסר הזהירות של נהגי הרכב שלפי דעתי היא איומה". ריטה הוסיפה כי "אני רוכבת על אופנוע כמו גם כל הילדים שלי, אסור  להתעסק במשהו אחר, כאשר לשנייה אתה מסיט את המבט ואתה עלול להרוס משפחות שלמות. תהיו יותר זהירים וקשובים לסביבה".  

המשטרה מסרה בתגובה כי "עם קבלת הדיווח במשטרה אודות התאונה, נפתחה חקירה שנוהלה במקצועיות וביסודיות ובמסגרתה נחקרו כלל המעורבים לרבות נהגת הרכב הפרטי. עם סיום החקירה יועבר התיק בימים הקרובים לעיון והחלטת הפרקליטות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר